8.5/10

Annelies Borghs

Goede service en de verhuizing is goed en bekwaam uitgevoerd

Uitstekend

Zo door blijven gaan!

Han Blankert

In eerste instantie goed. Heldere afspraak gemaakt en ik was blij dat aan mijn wensen kon worden voldaan.
In tweede instantie minder. Op het tijdstip van e afspraak was er niemand en bij...

Bent u geholpen volgens verwachting?

De piano is prima aangekomen op de gewenste plek.
Ik had aangegeven dat de piano vanaf de begane grond getransporteerd moest worden en daar was de offerte op ingericht. Toen de piano werd afgehaald bleek dat een draai naar de gang te kort was en dat de piano gekanteld moest worden. "Dat wordt dan kantelen, dat kost dan 60 euro extra" zei de vrouw op niet subtiele toon. "Wilt u dat, of wilt u dat niet? " Het was minder dan 10 seconden extra werk.
Ik maak er nog regelmatig ironische grappen over: kantelen 60 euro.

Communicatie (zie boven).

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Het spijt mij dat u niet tevreden bent over de klantvriendelijkheid. En zeker omdat wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Ik neem uw reactie serieus en zal het vast in een bespreking naar voor brengen. Dank voor uw kritiek.

Roel Fröhlings

Erg goed. Snel geleverd, vriendelijk personeel.

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja, ook vond ik het handig dat ik tijdens de levering de optie had om kleine schaaltjes te kopen om mijn vloer te beschermen. Deze zijn er ook meteen onder gelegd.

Geen kritiek

Uw kritiek? Ja graag!

Goede dienstverlening. Piano is prima verhuisd en op juiste plek gezet ondanks zeer warme dag van 36 graden

Janssen

Zeer professioneel en met zorg

Jazeker

Moerkerken

Goede en snelle communicatie, relatief scherpe prijs, u komt uw afspraken goed na. Wij vonden het een positieve ervaring!

Jazeker.

Uw kritiek? Ja graag!

Ik kan geen negatieve punten verzinnen

Prima en snel

Snel en vriendelijk

Fam. Donkers

1 A4 met instructie hoe je het beste de schaaltjes eronder kunt plaatsen

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Dat is nog eens fijne kritiek. Hartelijk dank daarvoor. We hebben zo juist besloten een filmpje te gaan maken.

Schippers