8.5/10

Theo Buijtenweg

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja, alles verliep vlekkeloos. Goede service

Isja Conen

Perfecte service en wat een geweldig product: de piano is nu heel gemakkelijk te verschuiven!

Ja.

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Hartelijk dank voor uw reactie. Een dikke voldoende. Toch vindt u onze klantvriendelijkheid matig terwijl wij dat hoog in het vaandel hebben. Als u zich genodigd voelt om e.e.a. in een mail te zetten en toe te lichten? Graag! Alle handvatten zijn ons welkom.

Peter Sijbenga

Uitstekend

Jazeker!

Christ van Raaij

Onze 104 jaar oude Gerhard Adam was aan een bovenwerk revisie toe, Hamerkoppen vervangen, scharnierbusje en trekleertjes, al deze onderdelen waren nog origineel. Revisie keurig uitgevoerd voor de...

Bent u geholpen volgens verwachting?

Prima geholpen tijdens gehele traject, gratis overbrugging.

Mirza van der Does de Bye

Is niet mijn gewoonte om dit woord te gebruiken, maar kan niet anders schrijven dan .....perfect

Absoluut

Uw kritiek? Ja graag!

Geen waarbij ik bij een verhuizing die ik binnen twee jaar verwacht aan uw service zal denken en benaderen voor een offerte.

Tessa

Uw kritiek? Ja graag!

Alleen klein dingetje met verschuiven planning, was in eerste instantie gepland op Koningsdag, maar is prima opgelost, snelle reacties op vragen dus zeer tevreden

Lucia

Uw kritiek? Ja graag!

Ik kon niet een week van tevoren het tijdsvak horen (heb gebeld week ervoor, moest paar dagen later maar terugbellen)

Hilde

Ja helemaal prima