Sander Toet

Super. Goede prijs, goede snelheid en zeer vriendelijke verhuizers!

Zeker

Helemaal niks.

Schuring/Hemmen

Heel goed

Ja fantastisch

geen verbeterpunten ontdekt

Geert van Vucht

Na wat aarzeling over Corona heeft belletje erg geholpen

Volledig

Alles perfect!

Ja.

Uw kritiek? Ja graag!

Het was voor mij niet heel duidelijk of de bezorgers actief de 1,5 meter afstand (tot ons) aan het naleven waren. Wat mij betreft zou daar iets meer aandacht (wellicht ook van te voren per e-mail)... Het was voor mij niet heel duidelijk of de bezorgers actief de 1,5 meter afstand (tot ons) aan het naleven waren. Wat mij betreft zou daar iets meer aandacht (wellicht ook van te voren per e-mail) voor mogen zijn.

Warner

Prima.

Jazeker

Bettina Gillet

Prettig, vlot en afspraken worden nagekomen

Bent u geholpen volgens verwachting?

Prima te woord gestaan en goed bereikbaar

Uw kritiek? Ja graag!

Piano is volgens afspraak opgehaald en vlot afgevoerd. Vriendelijke verhuizers.

Marije Notermans

Goed!

Ja

Ik heb geen kritiek.

Karsdorp

Prettig en zorgvuldig

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja. De verhuizers waren mooi op tijd en de klus was netjes en
zorgvuldig uitgevoerd.

Uw kritiek? Ja graag!

De plank die op het "hondje" werd gelegd om mijn piano te kunnen dragen, zag er wat geïmproviseerd uit. Hij boog naar mijn idee behoorlijk door. Naar hun zeggen hadden ze een dergelijke piano nog... De plank die op het "hondje" werd gelegd om mijn piano te kunnen dragen, zag er wat geïmproviseerd uit. Hij boog naar mijn idee behoorlijk door. Naar hun zeggen hadden ze een dergelijke piano nog niet eerder vervoerd.

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Wat u zegt klopt. Een digitale piano kan in tegenstelling tot een akoestische piano niet rusten op de poten of pedaalbodem. Daarom is er voor een onderplaat gekozen die normaal gebruikt wordt om... Wat u zegt klopt. Een digitale piano kan in tegenstelling tot een akoestische piano niet rusten op de poten of pedaalbodem. Daarom is er voor een onderplaat gekozen die normaal gebruikt wordt om over zand of gras te rijden. Misschien knullig. Maar in deze kwestie goed van pas gekomen. Dank voor uw reactie.

Cuijpers

Ja prima

Uw kritiek? Ja graag!

Ik wilde graag nog m’n piano laten stemmen, maar geen kans gezien daarvoor een afspraak te maken

Barèl

Uitstekend.

Ja

Uw kritiek? Ja graag!

Eigenlijk geen kritiek. Suggestie zou zijn geweest pro-actieve communicatie van gevolgen van Corona voor traject. Maar misschien was ik zelf erg snel met bellen en jullie daarmee voor. Buiten dat... Eigenlijk geen kritiek. Suggestie zou zijn geweest pro-actieve communicatie van gevolgen van Corona voor traject. Maar misschien was ik zelf erg snel met bellen en jullie daarmee voor. Buiten dat was het a first voor iedereen.