Marije Notermans

Ik heb geen kritiek.

Karsdorp

Prettig en zorgvuldig

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja. De verhuizers waren mooi op tijd en de klus was netjes en
zorgvuldig uitgevoerd.

Uw kritiek? Ja graag!

De plank die op het "hondje" werd gelegd om mijn piano te kunnen dragen, zag er wat geïmproviseerd uit. Hij boog naar mijn idee behoorlijk door. Naar hun zeggen hadden ze een dergelijke piano nog... De plank die op het "hondje" werd gelegd om mijn piano te kunnen dragen, zag er wat geïmproviseerd uit. Hij boog naar mijn idee behoorlijk door. Naar hun zeggen hadden ze een dergelijke piano nog niet eerder vervoerd.

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Wat u zegt klopt. Een digitale piano kan in tegenstelling tot een akoestische piano niet rusten op de poten of pedaalbodem. Daarom is er voor een onderplaat gekozen die normaal gebruikt wordt om... Wat u zegt klopt. Een digitale piano kan in tegenstelling tot een akoestische piano niet rusten op de poten of pedaalbodem. Daarom is er voor een onderplaat gekozen die normaal gebruikt wordt om over zand of gras te rijden. Misschien knullig. Maar in deze kwestie goed van pas gekomen. Dank voor uw reactie.

Cuijpers

Ja prima

Uw kritiek? Ja graag!

Ik wilde graag nog m’n piano laten stemmen, maar geen kans gezien daarvoor een afspraak te maken

Barèl

Uitstekend.

Uw kritiek? Ja graag!

Eigenlijk geen kritiek. Suggestie zou zijn geweest pro-actieve communicatie van gevolgen van Corona voor traject. Maar misschien was ik zelf erg snel met bellen en jullie daarmee voor. Buiten dat... Eigenlijk geen kritiek. Suggestie zou zijn geweest pro-actieve communicatie van gevolgen van Corona voor traject. Maar misschien was ik zelf erg snel met bellen en jullie daarmee voor. Buiten dat was het a first voor iedereen.

S. Kock

Goed. Prima afspraak kunnen maken.

Jazeker

Prima, klantgericht.

Broer

Zo goed als

Uw kritiek? Ja graag!

Ze zouden ‘s morgens komen en dat werd uiteindelijk in de middag. Dat vonden we op zich niet erg, maar het was fijn geweest als we daar even over ingelicht waren. Dit gebeurde pas nadat we zelf... Ze zouden ‘s morgens komen en dat werd uiteindelijk in de middag. Dat vonden we op zich niet erg, maar het was fijn geweest als we daar even over ingelicht waren. Dit gebeurde pas nadat we zelf gebeld hadden. Je loopt toch te wachten.

Hans

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja, meer dan goed en vlot

Uw kritiek? Ja graag!

De communicatie was wat warrig

renate

ja