Ross Haggerty

Piano keurig opgehaald naar afspraak en zonder enige schade afgezet op afgesproken locatie

Uw kritiek? Ja graag!

Ik voelde me een beetje onzeker hoelaat de coureur precies zou komen omdat ik een strakke planning die dag had en er werd geen exacte tijd gestuurd tot een uur van tevoren maar ze waren gelukkig... Ik voelde me een beetje onzeker hoelaat de coureur precies zou komen omdat ik een strakke planning die dag had en er werd geen exacte tijd gestuurd tot een uur van tevoren maar ze waren gelukkig ruim optijd. Dit had ik van tevoren graag geweten omdat er van tevoren geen duidelijke afspraak was.

Van Puffelen-Huisman

Jazeker en snel

Nee eigenlijk niet

Ron

Geertje Braspenning

Zeer tevreden, het maken van een afspraak ging heel vlot, ook het verhuizen van de piano verliep ontzettend professioneel.

Bent u geholpen volgens verwachting?

Zeker. We waren zelf wat ongerust over het verhuizen van de piano, hij moest langs een aantal smalle gangen en deuropeningen naar binnen gebracht worden. De verhuizers stelden ons gerust en losten... Zeker. We waren zelf wat ongerust over het verhuizen van de piano, hij moest langs een aantal smalle gangen en deuropeningen naar binnen gebracht worden. De verhuizers stelden ons gerust en losten alles zeer professioneel op.

Uw kritiek? Ja graag!

Een mail met verwachtte aankomsttijd van de verhuizers zou extra handig zijn.

Meijburg

Uw kritiek? Ja graag!

In eerste instantie klopte het rekeningnummer waar het bedrag aan overgemaakt moest worden niet. Bij overmaken waarschuwde de bank hiervoor.

Hannah

Slecht

Bent u geholpen volgens verwachting?

Twee keer geprobeerd om afspraak te maken, geen reactie ontvangen.

Uw kritiek? Ja graag!

Reageer als een klant afspraak probeert te maken. Bevestiginsmail heb ik ontvangen, maar verder nooit meer iets van uw vernomen.

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Jammer dat u via een reactie reageert. Een boze mail was vriendelijker geweest.
Momenteel zijn wij met vakantie. Ik weet ook niet waar u een afspraak voor wilt maken.

Schaumont Line

Majella Boss

Persoonlijk, duidelijk, vriendelijk

Jazeker

Uw kritiek? Ja graag!

Misschien een keer extra berichten omdat de verhuizing wat langer duurde dan verwacht? Maar geen echt kritiek hoor, want jullie waren voor mij altijd bereikbaar, en waren duidelijk.

Ralph Wildeman

Totaal geen inzicht in levertijd. Nog steeds niet geleverd.

Nee

Uw kritiek? Ja graag!

Jullie geven geen informatie over wanneer en hoe er geleverd wordt. Na 6 dagen heb ik nog niets in huis en geen informatie wanneer wel. Ik had levering binnen past dagen verwacht. Nu ben ik op... Jullie geven geen informatie over wanneer en hoe er geleverd wordt. Na 6 dagen heb ik nog niets in huis en geen informatie wanneer wel. Ik had levering binnen past dagen verwacht. Nu ben ik op vakantie.

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Jammer dat u geen mail heeft gestuurd. Op de website staat namelijk al weken aangegeven dat de levering pas vanaf september mogelijk is. Als u toch een bestelling plaatst gaan wij er van uit dat u... Jammer dat u geen mail heeft gestuurd. Op de website staat namelijk al weken aangegeven dat de levering pas vanaf september mogelijk is. Als u toch een bestelling plaatst gaan wij er van uit dat u geduld hebt en wilt wachten.