J. v/d Honing

Goed product. Snelle levering.

m. Musters

Meteen geleverd, keurig verpakt en helemaal in orde

correcte en directe aflevering

n.v.t.

Marius

Super! Mijn bestselling was de volgende dag geleverd. De retourinstructies waar heel duidelijk maar niet nodig. Een 5-sterren levering! Thanks

Uitstekendende service!

Jaap Pronk

Zeer goed vakmanschap en mooie, kwalitatieve produkten. goed omschreven met een hoge klassieke stijl. er zijn weinig van deze winkels in Nederland. allemaal familie bedrijven met hoge waard. een... Zeer goed vakmanschap en mooie, kwalitatieve produkten. goed omschreven met een hoge klassieke stijl. er zijn weinig van deze winkels in Nederland. allemaal familie bedrijven met hoge waard. een uitstervend ras.

mooie, kassieke pyamas en lange regen en winter jassen.

zo doorgaan

Anke Meuffels

Heel fijn hoe dit bedrijf meedenkt om voor mijn vader de beste kleding te vinden. Ze reageren snel en persoonlijk.

Gespecialiseerd in makkelijke herenmode voor als gewone broeken niet meer kunnen.

Misschien modellen met iets smallere pijpen?

Conny springvloet Dubbeld

Ben heel goed geholpen, had een maat te klein besteld
Heb gebeld kreeg een zeer vriendelijke meneer aan de telefoon
De volgende dag de goede maat zonder veel poespas.

Arend

Ik had een herenvest besteld en betaald, daarna bleek het niet leverbaar. De firma bood mij toen een duurder vest aan tegen dezelfde prijs. NA MIJN accord werd dit bliksemsnel thuis bezorgd.

Klant gericht, klantvriendelijk, goede kwaliteit,snel.

Beter inzicht in voorraad.

Joyce Wevers

Bezorging zeer goed, ook het administratieve deel.
Ook de broeken goed

De vele maten,
ook warmere broeken voor 'forse' maten - dat is niet zomaar te vinden.
De vele maten,
ook warmere broeken voor 'forse' maten - dat is niet zomaar te vinden.
Ik denk heus dat niet alleen bejaarden zulke broeken waarderen - dat aksent kán andere aspirant-kopers afschrikken?

ik had graag gezien dat meer beschrijving op de website gegeven was of de broeken taille- of meer heupbroeken zijn - vooral dat laatste bleek het geval bij de broeken die ik bestelde.
Ik had...
Ik had hierover wellicht moeten bellen, voor meer informatie over de snit.

J. Winkel

Prima website
goede informatie
denken mee adv eerder bestellingen

altijd attend en meedenkend bij telefonische vragen. Bijv passen bij bestelling indien nodig maat aan of sturen een vergelijkbare alternatief.
De laatste keer had ik iets besteld dat niet...
De laatste keer had ik iets besteld dat niet meer op voorraad was, er werd een vergelijkbaar alternatief meegestuurd, extra kosten waren voor Piet. En heel goed een gratis retour .

Ik ben zeer tevreden.

Zeer goed erg tevreden