9.5/10
9.5/10

Hans Mulder

Goede ervaring qua advisering. Op basis van de website (te) hoge verwachtingen wat betreft de uitgebreidheid van het assortiment in de winkel. Eerste indruk in de winkel was: zijn we hier wel op... Goede ervaring qua advisering. Op basis van de website (te) hoge verwachtingen wat betreft de uitgebreidheid van het assortiment in de winkel. Eerste indruk in de winkel was: zijn we hier wel op het goede adres? Besef achteraf wel dat website en winkel twee van elkaar losstaande gegevens zijn. Maar toch...
We zijn goed geholpen en uiteindelijk kunnen we stellen dat we geslaagd zijn - meer dan dat - waarvoor we kwamen.

Goed geadviseerd. Ook nee benoemen door de verkoper als hij van mening is dat de pantalon niet goed past.
Telkens bereid op de boven verdieping ( niet voor klanten) nieuwe waar aan te slepen.

Ik zou adviseren beter licht in de zaak aan te brengen.
Ik zou adviseren beter licht in de zaak aan te brengen.
Het klimaat , lees de reuk , vond ik wat muffig. Dat gold ook voor de kleding. Niet alleen een geur van de stof/textiel, maar er hangt ook een muffig luchtje aan.
Paskamer, is meer een pashokje. Nogal aan de krappe kant en donker.

Snel en goed geleverd

Efficiënt en volgens bestelling geregeld

Kleuren van het product, er zit wat verschil tussen website en werkelijkheid

Kalter

Besteld product beviel niet. Verkeerde keus gemaakt. Teruggestuurd en omgeruild voor een ander product. Alles binnen een paar dagen volledig naar wens afgehandeld. Prima!

Tevreden

Snelle levering en verzending

PRIMA BEDRIJF

DUIDELIJK EN SNELLE LEVERING

GEEN

Alie

Gemakkelijk bestellen, snelle beantwoording van een vraag, en snelle verzending. Ik ben zeer tevreden, prima

mijn mail met een vraag werd snel gelezen en onmiddellijk beantwoord.

geen, prima service

Aad Jonkvorst

Een heel prettige website. Aanbevolen om eens naar de winkel te gaan. Mooi gelegen in het centrum en sfeervol ingericht. Je voelt je echt te gast. Er wordt op je afgestemd.

Service-gericht!

nee

S.G.H. Lapre

Zeer service vriendelijk bedrijf met kwaliteits producten

Service en snelheid

Nog nooit eerder iets gekocht / besteld via internet bij Piet Koopmans, maar zeer tevreden !! Een snelle service en mooie kwaliteit kleding .

Nee eigenlijk gewoon goed