9.5/10
9.5/10

Goed.

Snelle verwerking, snelle levering van bestelde producten.

Zeer tevreden. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden.

Snelle levering.
Snel afhandelen van een klacht.

Mevr.L.Edelbroek -Oring

Ik was zeer tevreden. Snelle levering.Het is fijn dat ik broeken heb gevonden voor mijn man.

Nee.

Het zal fijn zijn dat je rechtstreeks aan Piet Koopmans zelf kon betalen en niet via derde. .

De ervaring met Herenmode Piet Koopmans is zoals altijd zeer goed! Dit bedrijf heeft de switch van 'old economy' naar 'new economy' fantastisch voor elkaar gekregen! Mijn complimenten!

Uitstekende Service!

In totaal vier broeken gekocht

Goede informatie op de website.

Ik zou graag meer weten over de sociale en milieu-aspecten. Waar is de kleding gemaakt? Door wie? Welke stoffen zijn daarvoor gebruikt? Hoe scoort de kleding op fair trade en ecologisch gebied?

Reactie Herenmode Piet Koopmans & Zn:

Beste heer en/of mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en reactie. Wij zijn er zeker van bewust dat we allemaal willen weten waar de goederen vandaan komen. Bij de meeste artikelen weten we dat... Beste heer en/of mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en reactie. Wij zijn er zeker van bewust dat we allemaal willen weten waar de goederen vandaan komen. Bij de meeste artikelen weten we dat ook. Dit punt staat bij onze To-Do Lijst voor internet om dit te gaan vermelden bij alle producten of firma's.

J. Winkel

Snelle levering, goed assortiment indien nodig telefonisch bereikbaar.

bij bestelling van overhemden waarvan ik de maat niet goed kon beoordelen , dus bestelde 2 verschillende maten, werd ik de volgende dag gebeld of dat wel goed was. Na uitleg een goed advies gekregen.
Super zo'n service!!

Harm Schepers

Voldoet volkomen aan de verwachting.Netjes ingepakt en prima op tijd.

Yvonne Brokling

Neen

Elba

Redelijk goed in verwerking en
Redelijk goed in verwerking en
bezorging . echter wel heel.moeilijk bij retourzending melden. snap niets van de regels. en indien. je geen. printer heb dan wordt het je niet gemakkelijk gemaakt. retouretiketten laten scannen bij Post nl. zou makkelijker zijn.

ja de retourzending gemakkelijker maken.

Reactie Herenmode Piet Koopmans & Zn:

Beste heer en/of mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en reactie. Wij zijn afgelopen week op de Webwinkelvakdagen geweest en hebben daar toevallig met Myparcel gesproken over retourzendingen.... Beste heer en/of mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en reactie. Wij zijn afgelopen week op de Webwinkelvakdagen geweest en hebben daar toevallig met Myparcel gesproken over retourzendingen. Wij zijn het volledig met u eens dat het printen en betalen een dingetje voor sommige klanten kan zijn, waardoor wij de goederen ook later terugkrijgen dan wanneer dit gemakkelijker zou zijn met bijvoorbeeld een voorbedrukt etiket. Myparcel gaat ernaar kijken en wij hopen net als u dat het dan voor iedereen wat gemakkelijker is. mvg sjouke koopmans

Eltjo Benedick

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord of gelezen, tot ik ze op het internet tegen kwam. Ik ben zeer content met dit bedrijf en nog meer met hun product die ik bij hun heb gekocht.

Het heeft mij ontzettend veel moeite gekost om ûberhaupt dit product op te sporen. Precies wat ik zocht. TOP. Ben zeer tevreden

een bedrijf wat goede producten verkoopt en daar ook nog eens tevreden klanten aan over houdt behoeft geen aanwijzingen voor verbetering. Zij weten dat ze GOED zijn.