9.5/10
9.5/10

nee

GJ

Prima winkelen daar op de website

bekende merken verkoop

Anieta

Na internet bestelling werd contact opgenomen om zeker te zijn dat de producten zouden aansluiten bij de persoon waarvoor het gekocht werd. Hierdoor is de bestelling aangepast en heb ik nu 3... Na internet bestelling werd contact opgenomen om zeker te zijn dat de producten zouden aansluiten bij de persoon waarvoor het gekocht werd. Hierdoor is de bestelling aangepast en heb ik nu 3 fantastisch mooie en goedzittende broeken voor mijn vader, zonder meer geld kwijt te zijn. Super klantgericht meedenken!! Deze service heb ik nog nooit meegemaakt en Piet Koopmans beveel ik dan ook van harte aan!!

Het super klantgericht meedenken om te zorgen dat je ook het beste ( niet duurder ) aanschaft voor de persoon voor wie je het koopt.

Prima verlopen

Geen opmerking

W.Meijerink

Geweldig niets op aan te merken

Service

Duidelijke site. Snelle levering.

Duidelijkheid.

Machteld

Mijn eerste kennismaking met Herenmode Piet Koopmans & Zn is zeer succesvol verlopen. Doordat ik niet de juiste maten wist van mijn 92-jarige vader was een retourzending onvermijdelijk, maar de... Mijn eerste kennismaking met Herenmode Piet Koopmans & Zn is zeer succesvol verlopen. Doordat ik niet de juiste maten wist van mijn 92-jarige vader was een retourzending onvermijdelijk, maar de medewerkster hebben vanaf het allereerste moment meegedacht en geadviseerd. Eindresultaat: een paar prachtige broeken waar mijn vader bijzonder blij mee is. Top!

De enorme bereidwilligheid en klantvriendelijkheid van het personeel!

Ik zou het werkelijk niet kunnen bedenken.

Mevr.L.Edelbroek -Oring

Een fijn bedrijf. Snelle levering en goede kwaliteit kleding en niet te duur.

Snel

Alles snel en naar tevredenheid afgehandeld

Kwalitatief goed/ prijsgunstig