9.8/10
Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten

Marcel

Weer prima geknipt en gestyled door Derek.
Weer prima geknipt en gestyled door Derek.
Bij de Vos kom ik meer dan tevreden vandaan. Er wordt ruimschoots aandacht aan de behandeling besteed. Niet zo maar even knippen..., maar naar de Vos ga je voor een benadeling.
Lekker haarwatertje in de spuitfles, lotion na het scheren e.d.
Top!

Vriendelijkheid.
Professionaliteit.
Kwaliteit.

Geen verbeterpunten, alleen een tip:
Zo doorgaan!

Darshan Boerema

Naast het normale knippen, wordt er ook gedacht aan sfeer en comfort in de vorm van een leuk gesprek. Heel de beleving is compleet!

Naast knippen, is heel de beleving compleet.

Willy Rozendaal

Voor de 2e maal een scheerbehandeling gehad. Weer netjes en naar tevredenheid uitgevoerd.

Ontvangst met koffie en het vakmanschap.

Geen.

N.K.H

De kapsalon lijkt op het eerste gezicht een authentieke barbier. Eenmaal binnen word je verwelkomt door allemaal jonge mensen én een drankje.
Tijdens het knippen is alle tijd voor mij...
Tijdens het knippen is alle tijd voor mij genomen. Wel één(!) uur.
Na bezoek vriendelijk uitgezwaaid door het personeel. Zeker een aanrader en ik kom zeker terug!

Remko

Eerste bezoek, maar zeker niet het laatste. Vakkundig geholpen door Derek. Erg tevreden met het resultaat.

Uitstraling van de salon.

Het is hier al eerder genoemd, maar de bedrijfskleding zou door iedereen gedragen moeten worden.

Niels

Zeer tevreden over mijn eerste bezoek aan De Vos. Vriendelijk en vakkundig personeel. En goed geknipt. Top!

Dick Wever

Heerlijk ontspannen. Voelde meer zeer welkom. Gedreven gepassioneerde medewerkers

In alles is voelbaar dat er gepassioneerde mensen werken. Er wordt met plezier gewerkt en klanten voelen zich zeer welkom.

Meer eenheid in de kleding van alle medewerkers of allemaal eigen kledinglijn.

Al jaren klant en nog steeds van hoog niveau.

Vakmanschap en laag drempelig.

Gewoon zo doorgaan.

Hans Cruijen

Afgelopen zaterdag was mijn eerste knipbeurt. Super geknipt door Sharon! Zelf heel tevreden en heb van mensen om mij heen complimenten mogen ontvangen over mijn nieuwe coup. Helemaal goed! Kom zeker... Afgelopen zaterdag was mijn eerste knipbeurt. Super geknipt door Sharon! Zelf heel tevreden en heb van mensen om mij heen complimenten mogen ontvangen over mijn nieuwe coup. Helemaal goed! Kom zeker terug.

Sharon heeft tijdens het knippen uitleg gegeven over de manier van knippen. Hoe en waarom. Ze heeft laten zien dat ze kundig is en dat geeft mij als klant al na één bezoek vertrouwen.

Kan na mijn eerste bezoek nog geen verbeterpunt noemen. Wel een tip. Doorgaan zo! ?

Henk Bolmeijer

Easy going, prettige zaak. Doen, zou ik zeggen!