9.8/10
Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten

Mijn zoon heeft weer een top kapsel gekregen geknipt door Barbier Fetsje, ze is precies, belangstellend, weet wat ze doet en zorgt voor een goed eindresultaat.

Fijne sfeer, waar je de tijd even vergeet.

Nvt

Via Internet snelle oeking en plaatsing
Goede sfeer

Top kapper voor mijn man en zoon! Altijd snel een plekje ondanks drukte.

Tijdens drukte altijd klantvriendelijk, professioneel en nemen de tijd

Misschien tijd voor een groter pand

Laurens Sierdsma

Vriendelijk en vakbekwaam personeel in een zeer nette kapsalon met een uitstekende uitstraling

Vriendelijk personeel
Netheid
Professioneel

Erwin Lucas

Uitstekende kappers!! Gezellige sfeer.. Ik werd een beetje lomp aan de wachttafel gezet met de mededeling "Ja ik heb pauze hoor"... maar dan wel met een lekker bakje koffie...

Gezellige stoere barbiersuitstraling

Tja ach... ik vind het ook vervelend als ik gestoord word in mijn pauze...

Niels

Kom er al jaren en altijd tot tevredenheid. Ik zal niet snel naar een andere kapper/barbier toegaan!

Maakt niet uit door wie je geknipt word, het is altijd prima!

Tja...........geen idee

Alwin

Gewoon een 10. Altijd goed, lekkere koffie en super ideaal dat ik er altijd even voor een knipbeurt terecht kan voordat ik naar het werk ga. Een écht herenkapper die ik kan aanbevelen.

Bert

Ik heb inmiddels 4 bezoeken gebracht en 3 verschillende kappers gehad die allemaal (tot het laatste bezoek) prima werk afleveren met elk hun eigen stijl.

Prettige sfeer en fijne producten tevens gunstig gelegen voor treinreiziger.

Meer zorg besteden aan het baardknippen de vorige keer is de baard scheef geknipt en dat is bijzonder irritant.

Reactie Herenkappers de Vos:

Beste Bert,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review over ons bedrijf te schrijven.
Beste Bert,
Wij vinden het jammer om te horen dat u de laatste keer niet geheel tevreden bent geweest. Mag ik u daarom uitnodigen om contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak om tot een passende oplossing te komen?
Graag zie ik uw reactie tegemoet,
Namens herenkappers de Vos
Chris de Vos

Prima advies ook

De Jager

Kom nu ongv een jaar bij deze herenkapper en heb er al heel wat gehad in mijn leven, maar deze is veruit de beste. Laat me altijd door Sharon knippen maar weet bijna zeker dat al het personeel wat... Kom nu ongv een jaar bij deze herenkapper en heb er al heel wat gehad in mijn leven, maar deze is veruit de beste. Laat me altijd door Sharon knippen maar weet bijna zeker dat al het personeel wat daar rondloopt ook van hoge kwaliteit is!! Zeer tevreden!!

Dat iedereen die daar werkt weet waar hij of zei mee bezig is. Je krijgt iedere keer weer een soort van behandeling wat het zeer aangenaam maakt om hier naartoe te gaan.

Ik kan GEEN verbeterpunten bedenken.
Als tip wil ik meegeven, ga zo door?!!