9.8/10
Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten

Eigenlijk altijd tevreden behalve de laatste keer. Afspraak ingepland voor knippen/scheren (hot towel shave), knippen was prima maar het scheren ging allemaal met de tondeuse. Wel strakke lijnen... Eigenlijk altijd tevreden behalve de laatste keer. Afspraak ingepland voor knippen/scheren (hot towel shave), knippen was prima maar het scheren ging allemaal met de tondeuse. Wel strakke lijnen maar niet glad en niet zoals ik van De Vos gewend ben. Jammer, hopelijk volgende keer beter!

Vriendelijke ontvangst als altijd

Beter kijken naar wat voor type afspraak er is ingepland!

Reactie Herenkappers de Vos:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank dat uw de moeite en tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Jammer om te horen dat het de laatste keer niet geheel naar wens is geweest. Als ik u verhaal zo lees is de hot towel shave niet uitgevoerd.
Mag ik u bij deze uitnodigen om contact met ons te zoeken zodat wij een afspraak kunnen inplannen om dit als nog te doen. En voor het verzachten van het leed de kosten voor onze rekening te nemen.
Graag zie ik u spoedig terug bij ons in de zaak.
Chris de Vos

Peter

Snel afspraak te maken via internet. Altijd goed geknipt door wisselende barbier. Goede sfeer

Geknipt en baard bijgewerkt door Remie, zeer tevreden over het resultaat.

Vriendelijk en lekkere koffie

J. Stoker

Leuke en ontspannen ontvangst.

Henk Krijgsheld

👍Sharon👍🏼Weer een mooi stukje werk.

De barbiers hebben plezier in hun werk

Voor het eerst in lange tijd naar deze herenkappers. Heel goed bevallen en met een geheel andere coup de deur uitgegaan.
Goed advies en gedurfd advies gekregen.

Goede sfeer in de kapsalon

Geeuwke Nutterts

Voor de eerste keer in 10 jaar weer bij een kapper geweest. Niet voor mijn haar maar voor mijn baard.
Super leuk team, super leuke sfeer en zeer blij met het resultaat dus ik ga zeker terug

Goede sfeer en zeer vriendelijk personeel

NVT

Nog niet zo heel lang klant, maar inmiddels vaste klant. Prima!

plezierige sfeer

Goed geknipt, aardige vent, klein beetje knorrig

Kwaliteit

Bedankt Fetsje. Zoals altijd kom ik weer tevreden weg. Top.