9.8/10
Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten

Op afgesproken tijd geknipt

Goede sfeer in de kapsalon

Frank

Fijne sfeer en weer naar volle tevredenheid is door Sharon mijn haar en baard gedaan. Elke keer is het weer een feestje.

Prima barbiers

Henk Krijgsheld

Wat weer een beleving! Voor het eerst een krul in de snor! Bedankt Sharon. Ik heb al veel positieve reacties gehad in de afgelopen 2 dagen.

Pieter van Batenburg

Vakmanschap

Aandacht voor de klant

Wederom perfect geknipt door Sharon.

Aandacht voor de klant

Ruben

Zeer vriendelijk en kundig. Mijn zoon vind het geweldig om hier naar toe te gaan. Zaak heeft een mooie uitstraling.

Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Niet standaard en dat maakt het bezoek zo leuk. Zeer goede kappers.

Niets meer aan doen. Houden zo

Dirk Faber

Knusse zaak en snel geholpen

Klantvriendelijk en vakbekwame mensen

Peter Algra

Onlangs geweest voor alleen een hot-towel shave. Hier werd zeer uitgebreid de tijd voor genomen en de baard ziet er weer tiptop uit!

Bij binnenkomst wordt er direct een drankje aangeboden en wordt aangegeven wanneer je aan de beurt bent. Heel mooi op tijd en volgens afspraak!

Niks meer aan doen!

Wietse van der Schoot

Kom hier nu een paar jaar. Ik ga niet vaak naar de kapper (eens in de paar maanden) maar elke keer is de ervaring top! Personeel is vriendelijk, de sfeer is authentiek en de algemene sfeer is... Kom hier nu een paar jaar. Ik ga niet vaak naar de kapper (eens in de paar maanden) maar elke keer is de ervaring top! Personeel is vriendelijk, de sfeer is authentiek en de algemene sfeer is uitnodigend en professioneel.
Altijd blij met hoe ze rekening houden met mijn wensen en ook advies kunnen geven aangezien ik verder een leek ben, professionaliteit is hier duidelijk te merken.
Ik ben niet altijd een prater, personeel houdt hier onbewust of bewust rekening mee. Als ik wat kortaf ben of nog niet goed wakker dan passen ze zich hier op aan, en vice versa .

Personeel, sfeer, ervaring, professionaliteit.

Geen directe verbeteringstips, het kan altijd beter maar geen concrete punten op dit moment.

Bram Wilbrink

Gezellig en goed. Ik kom hier al 25 jaar. ;-)