9.8/10
Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten

Marcel

Goede barbier en relaxte sfeer

Jasper Westerdiep

Mooie Barbershop, goeie vibe van een echte barbier en prima geknipt door een vakman Pascal.

Sfeer en uitstraling zijn fantastisch.

Theo

Ik kom 1 a 1.5 jaar langs voor de knipbeurten. Vaak knipt Sharon mij. Zij is een top-barbier! Elke keer een perfect kapsel!
Deze zaak heeft oog voor kwaliteit! Ik blijf zeker terugkomen!

Kwaliteit in materiaal en in personeel is zeer goed!!

geen verbeterpunten!

Eddie Dijkstra

Beste zaak waar ik ooit klant geweest ben.
Super vriendelijk en geweldig getalenteerde kappers!!

Altijd vriendelijk, je krijgt meteen drinken aangeboden. Of het nou bij rinsma of Heerenveen is!

Peter-Jan

Geweldige beleving.
Goede sfeer
En uitstekkende kapper / barbier

Geen ( ga zo door, dan blijf ik terug komen )

Chris Willemse

Ik ging altijd naar Gorredijk (bij de Heeren van Rinsma) voor een 'knipperij'. Echter afgelopen vrijdag een keertje naar Heerenveen - erg mooie zaak - gegaan en wederom geweldig goed gekipt door... Ik ging altijd naar Gorredijk (bij de Heeren van Rinsma) voor een 'knipperij'. Echter afgelopen vrijdag een keertje naar Heerenveen - erg mooie zaak - gegaan en wederom geweldig goed gekipt door Sharon. Ik ben weer helemaal blij.

Sieberen Visser

Ik kom altijd met veel plezier bij deze fantastisch kapper. Vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Ook het reserveren via de website is fantastisch en je krijgt binnen een half uur al een antwoord.
Echt een aanrader!

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Harrie

Goeie kapsalon met uiterst vakkundige kapers / barbiers gezellige sfeer . het is net als thuis komen gezellige sfeer

Aise klijnstra

Prima! Mooie zaak met authentieke uitstraling. Reserveringssysteem werkt perfect. Zelfs respons buiten openingstijden. Ik reserveer zonder voorkeur omdat ik het idee heb dat iedereen even goed is.... Prima! Mooie zaak met authentieke uitstraling. Reserveringssysteem werkt perfect. Zelfs respons buiten openingstijden. Ik reserveer zonder voorkeur omdat ik het idee heb dat iedereen even goed is. Ik draag geen baard, heb geen kuif maar ga toch voor de sfeer van de barbiersstoel. 'Pake' de Vos was voor mij als kind mijn eerste kapper in Gorredijk. Hier wordt de traditie mooi doorgezet.

Goed advies over hoe het haar te verzorgen bij terugtrekkende haargrens...

Hans Klaver

digitale reservering mogelijk; vriendelijke sfeer; vakkundig