9.8/10
Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten

Inmiddels ga ik alweer een aantal jaren standaard naar Herenkappers de Vos toe. Wordt altijd vriendelijk begroet bij binnenkomst en indien ik heel even moet wachten krijg ik koffie aangeboden.... Inmiddels ga ik alweer een aantal jaren standaard naar Herenkappers de Vos toe. Wordt altijd vriendelijk begroet bij binnenkomst en indien ik heel even moet wachten krijg ik koffie aangeboden. Daarnaast ben ik erg tevreden over het knipwerk. Waar ik bij andere kappers nog wel eens het gevoel heb dat alles snel moet, heb ik bij Herenkappers de Vos het idee dat kwaliteit voorop staat! Kortom, voor mij geen andere kapper meer en zou Herenkappers de Vos bij iedereen aanraden!

Vriendelijk personeel, echte vakspecialisten en kwaliteit staat voorop!

Sieberen Visser

Hallo
Hallo
Via de website heb ik een afspraak gemaakt en niet veel later kreeg ik keurig netjes een sms-je dat mijn afspraak gepland stond. Sjaron heeft mij geknipt en heeft puik werk geleverd. Ik beveel iedereen deze kaper aan. Hartstikke vriendelijk personeel en de koffie staat altijd klaar. Een top kapper!

Kennis en vakmanschap!

Top kapper

Altijd uitstekende service en goed geknipt weer naar huis.

A.Valk

Ik ben bij Kapper VOS vaste klant , want ik wil mijn streken niet kwijt , maar wel mijn haren !!! En hier ga je altijd met een super keurig geknipt kapsel de deur weer uit 👍👏

Online reserveren 👍 - prima service 👏- gezellig team 🤝- sharon 👌

Wie die heeft mag t zeggen , ik zeg ga zo door 🏆

Hans

Online een afspraak gemaakt, binnen een uur de bevestiging gekregen dat de afspraak geboekt stond.

Ze nemen de tijd voor je!

Geen verbeterpunten.

Jaap

Online afspraak gemaakt, netjes en snel een reactie terug. Tot in de puntjes geknipt loop je de deur weer uit 👌

Ze nemen de tijd voor je, en super strak geknipt

Milenko Nering Bögel

Kom al een tijdje bij herenkappers de Vos en kan zeggen dat dit een perfecte herenkapper/barbier is.

Professionele barbiers aan het werk! Nemen de tijd voor je en hebben oog voor detail voor het vak. Ook de scheer behandelingen zijn perfect en, ze hebben ook nog alle soorten verzorgings producten... Professionele barbiers aan het werk! Nemen de tijd voor je en hebben oog voor detail voor het vak. Ook de scheer behandelingen zijn perfect en, ze hebben ook nog alle soorten verzorgings producten in alle soorten en maten

René krist

Barbier heeft een zeer mooie en goede kniptechniek en ik ben heel erg tevreden over het resultaat.

Kniptechniek

nee

Daniel

In een woord: geweldig.
Bij binnenkomst direct jas aangenomen en gevraagd of wij koffie of thee wilden hebben.
Heel even mogen wachten en een top behandeling.
Na de behandeling...
In een woord: geweldig.
Heel even mogen wachten en een top behandeling.
Na de behandeling nog een goed advies over de verzorging van mijn baard.

E. van Dijk

Eerste bezoek aan Herenkappers de Vos als zeer goed en plezierig ervaren. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en professioneel. Reserveren via de website is erg makkelijk. Pascal is een zeer... Eerste bezoek aan Herenkappers de Vos als zeer goed en plezierig ervaren. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en professioneel. Reserveren via de website is erg makkelijk. Pascal is een zeer goede barbier en hij past m.i. perfect binnen dit team.

Zie boven.

Tip ter optimalisatie; maak per kapper / barbier een agenda op de website waarop je in kunt schrijven en waarop je de beschikbare tijden ook ziet. Dat voorkomt onnodige communicatie.
Tip voor...
Tip voor de website (onder ‘over ons’); per kapper / barbier een kort introductie verhaaltje. Wie ben ik, waar kom ik vandaan, hoe lang knip en scheer ik al, hoe lang al bij herenkapper de Vos, etc.