9.8/10
Beleving en Uitstraling
9.7/10
Kwaliteit van de diensten

Milenko Nering Bögel

Kom al een tijdje bij herenkappers de Vos en kan zeggen dat dit een perfecte herenkapper/barbier is.

Professionele barbiers aan het werk! Nemen de tijd voor je en hebben oog voor detail voor het vak. Ook de scheer behandelingen zijn perfect en, ze hebben ook nog alle soorten verzorgings producten in alle soorten en maten

René krist

Barbier heeft een zeer mooie en goede kniptechniek en ik ben heel erg tevreden over het resultaat.

Kniptechniek

nee

Daniel

In een woord: geweldig.
Bij binnenkomst direct jas aangenomen en gevraagd of wij koffie of thee wilden hebben.
Heel even mogen wachten en een top behandeling.
Na de behandeling...

E. van Dijk

Eerste bezoek aan Herenkappers de Vos als zeer goed en plezierig ervaren. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en professioneel. Reserveren via de website is erg makkelijk. Pascal is een zeer...

Zie boven.

Tip ter optimalisatie; maak per kapper / barbier een agenda op de website waarop je in kunt schrijven en waarop je de beschikbare tijden ook ziet. Dat voorkomt onnodige communicatie.
Tip voor de website (onder ‘over ons’); per kapper / barbier een kort introductie verhaaltje. Wie ben ik, waar kom ik vandaan, hoe lang knip en scheer ik al, hoe lang al bij herenkapper de Vos, etc.

Marcel

Goede barbier en relaxte sfeer

Jasper Westerdiep

Mooie Barbershop, goeie vibe van een echte barbier en prima geknipt door een vakman Pascal.

Sfeer en uitstraling zijn fantastisch.

Theo

Ik kom 1 a 1.5 jaar langs voor de knipbeurten. Vaak knipt Sharon mij. Zij is een top-barbier! Elke keer een perfect kapsel!
Deze zaak heeft oog voor kwaliteit! Ik blijf zeker terugkomen!

Kwaliteit in materiaal en in personeel is zeer goed!!

geen verbeterpunten!

Eddie Dijkstra

Beste zaak waar ik ooit klant geweest ben.
Super vriendelijk en geweldig getalenteerde kappers!!

Altijd vriendelijk, je krijgt meteen drinken aangeboden. Of het nou bij rinsma of Heerenveen is!

Peter-Jan

Geweldige beleving.
Goede sfeer
En uitstekkende kapper / barbier

Geen ( ga zo door, dan blijf ik terug komen )

Chris Willemse

Ik ging altijd naar Gorredijk (bij de Heeren van Rinsma) voor een 'knipperij'. Echter afgelopen vrijdag een keertje naar Heerenveen - erg mooie zaak - gegaan en wederom geweldig goed gekipt door...