Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten
9.7/10
9.8/10

Alwin

Gewoon een 10. Altijd goed, lekkere koffie en super ideaal dat ik er altijd even voor een knipbeurt terecht kan voordat ik naar het werk ga. Een écht herenkapper die ik kan aanbevelen.

Bert

Ik heb inmiddels 4 bezoeken gebracht en 3 verschillende kappers gehad die allemaal (tot het laatste bezoek) prima werk afleveren met elk hun eigen stijl.

Prettige sfeer en fijne producten tevens gunstig gelegen voor treinreiziger.

Meer zorg besteden aan het baardknippen de vorige keer is de baard scheef geknipt en dat is bijzonder irritant.

Reactie Herenkappers de Vos:

Beste Bert,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review over ons bedrijf te schrijven.

Wij vinden het jammer om te horen dat u de laatste keer niet geheel tevreden bent geweest. Mag ik u daarom uitnodigen om contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak om tot een passende oplossing te komen?

Graag zie ik uw reactie tegemoet,

Namens herenkappers de Vos
Chris de Vos

Prima advies ook

De Jager

Kom nu ongv een jaar bij deze herenkapper en heb er al heel wat gehad in mijn leven, maar deze is veruit de beste. Laat me altijd door Sharon knippen maar weet bijna zeker dat al het personeel wat...

Dat iedereen die daar werkt weet waar hij of zei mee bezig is. Je krijgt iedere keer weer een soort van behandeling wat het zeer aangenaam maakt om hier naartoe te gaan.

Ik kan GEEN verbeterpunten bedenken.
Als tip wil ik meegeven, ga zo door?!!

Marcel

Weer prima geknipt en gestyled door Derek.
Bij de Vos kom ik meer dan tevreden vandaan. Er wordt ruimschoots aandacht aan de behandeling besteed. Niet zo maar even knippen..., maar naar de Vos...

Vriendelijkheid.
Professionaliteit.
Kwaliteit.

Geen verbeterpunten, alleen een tip:
Zo doorgaan!

Darshan Boerema

Naast het normale knippen, wordt er ook gedacht aan sfeer en comfort in de vorm van een leuk gesprek. Heel de beleving is compleet!

Naast knippen, is heel de beleving compleet.

Willy Rozendaal

Voor de 2e maal een scheerbehandeling gehad. Weer netjes en naar tevredenheid uitgevoerd.

Ontvangst met koffie en het vakmanschap.

Geen.

N.K.H

De kapsalon lijkt op het eerste gezicht een authentieke barbier. Eenmaal binnen word je verwelkomt door allemaal jonge mensen én een drankje.
Tijdens het knippen is alle tijd voor mij...

Remko

Eerste bezoek, maar zeker niet het laatste. Vakkundig geholpen door Derek. Erg tevreden met het resultaat.

Uitstraling van de salon.

Het is hier al eerder genoemd, maar de bedrijfskleding zou door iedereen gedragen moeten worden.

Niels

Zeer tevreden over mijn eerste bezoek aan De Vos. Vriendelijk en vakkundig personeel. En goed geknipt. Top!