9.8/10
Beleving en Uitstraling
Kwaliteit van de diensten

Dirk Faber

Knusse zaak en snel geholpen

Klantvriendelijk en vakbekwame mensen

Peter Algra

Onlangs geweest voor alleen een hot-towel shave. Hier werd zeer uitgebreid de tijd voor genomen en de baard ziet er weer tiptop uit!

Bij binnenkomst wordt er direct een drankje aangeboden en wordt aangegeven wanneer je aan de beurt bent. Heel mooi op tijd en volgens afspraak!

Niks meer aan doen!

Wietse van der Schoot

Kom hier nu een paar jaar. Ik ga niet vaak naar de kapper (eens in de paar maanden) maar elke keer is de ervaring top! Personeel is vriendelijk, de sfeer is authentiek en de algemene sfeer is...

Personeel, sfeer, ervaring, professionaliteit.

Geen directe verbeteringstips, het kan altijd beter maar geen concrete punten op dit moment.

Bram Wilbrink

Gezellig en goed. Ik kom hier al 25 jaar. ;-)

Eigenlijk altijd tevreden behalve de laatste keer. Afspraak ingepland voor knippen/scheren (hot towel shave), knippen was prima maar het scheren ging allemaal met de tondeuse. Wel strakke lijnen...

Vriendelijke ontvangst als altijd

Beter kijken naar wat voor type afspraak er is ingepland!

Reactie Herenkappers de Vos:

Beste,

Hartelijk dank dat uw de moeite en tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Jammer om te horen dat het de laatste keer niet geheel naar wens is geweest. Als ik u verhaal zo lees is de hot towel shave niet uitgevoerd.

Mag ik u bij deze uitnodigen om contact met ons te zoeken zodat wij een afspraak kunnen inplannen om dit als nog te doen. En voor het verzachten van het leed de kosten voor onze rekening te nemen.

Graag zie ik u spoedig terug bij ons in de zaak.

Chris de Vos

Peter

Snel afspraak te maken via internet. Altijd goed geknipt door wisselende barbier. Goede sfeer

Geknipt en baard bijgewerkt door Remie, zeer tevreden over het resultaat.

Vriendelijk en lekkere koffie

J. Stoker

Leuke en ontspannen ontvangst.

Henk Krijgsheld

👍Sharon👍🏼Weer een mooi stukje werk.

De barbiers hebben plezier in hun werk

Voor het eerst in lange tijd naar deze herenkappers. Heel goed bevallen en met een geheel andere coup de deur uitgegaan.
Goed advies en gedurfd advies gekregen.

Goede sfeer in de kapsalon