9.8/10
9.7/10
Kwaliteit van de diensten
9.7/10

Noël Hielkema

Uitstekende barbier, leuk personeel en een authentieke uitstraling. Mooie producten en kundig personeel.

Authentieke salon, uitgebreid aanbod haar/baar producten, lekkere koffie en heel vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Geen een.

Edo

Voor de tweede keer hier geweest en andermaal verrast door de prettige sfeer en uiteraard het vakkundig personeel

Fijne sfeer, perfecte knipbeurt

Jeroen Jonkman

Afgelopen zaterdag hier voor het eerst geweest. Prima kapper.

Nee, maar alles was gewoon goed.

Nee, deze heb ik ook niet.

Afgelopen week ben ik voor het eerst bij de Vos geweest en super goed geknipt door Remie. Ik kom hier zeker weer!

Inmiddels ga ik alweer een aantal jaren standaard naar Herenkappers de Vos toe. Wordt altijd vriendelijk begroet bij binnenkomst en indien ik heel even moet wachten krijg ik koffie aangeboden....

Vriendelijk personeel, echte vakspecialisten en kwaliteit staat voorop!

Sieberen Visser

Hallo
Via de website heb ik een afspraak gemaakt en niet veel later kreeg ik keurig netjes een sms-je dat mijn afspraak gepland stond. Sjaron heeft mij geknipt en heeft puik werk geleverd. Ik...

Kennis en vakmanschap!

Top kapper

Altijd uitstekende service en goed geknipt weer naar huis.

Aize

Ik ben bij Kapper VOS vaste klant , want ik wil mijn streken niet kwijt , maar wel mijn haren !!! En hier ga je altijd met een super keurig geknipt kapsel de deur weer uit 👍👏

Online reserveren 👍 - prima service 👏- gezellig team 🤝- sharon 👌

Wie die heeft mag t zeggen , ik zeg ga zo door 🏆

Hans

Online een afspraak gemaakt, binnen een uur de bevestiging gekregen dat de afspraak geboekt stond.

Ze nemen de tijd voor je!

Geen verbeterpunten.

Jaap

Online afspraak gemaakt, netjes en snel een reactie terug. Tot in de puntjes geknipt loop je de deur weer uit 👌

Ze nemen de tijd voor je, en super strak geknipt