Helemaal mooi helm! En de volgende dag al geleverd! Helemaal blij

Super goed bedrijf

Souf

Een overzichtelijke website met waarbij wordt ingespeeld op persoonlijk contact. Helaas een negatieve ervaring door onduidelijke informatie op de website als het gaat om het extra bestelde vizier... Een overzichtelijke website met waarbij wordt ingespeeld op persoonlijk contact. Helaas een negatieve ervaring door onduidelijke informatie op de website als het gaat om het extra bestelde vizier voor de Beon B-702 helm. Wel positief om te zien dat de website direct is aangepast n.a.v. mijn feedback.

Goed contact, redelijk snel goede site duidelijke aanbiedingen

Een mooie helm gezien online, besteld, maar bij ontvangst bleek mijn communicatiesysteem niet in de helm ingebouwd te kunnen worden.

Gister besteld en vandaag al in huis!
Helemaal super!

Sjaak

Snel en vakkundig geholpen, de volgende dag netjes geleverd zoals aangegeven door de medewerker. Aanrader.

Goed geholpen, op tijd geleverd

René

Beon design helm bewust 1 maat groter genomen normaal heb ik M en had een L besteld en dat was maar goed ook.
Helm was echt wauw toen ik hem uit de doos haalde. Prijs en afhandeling was...
Helm was echt wauw toen ik hem uit de doos haalde. Prijs en afhandeling was perfect. Ga zo door.

Tamara M.

Of je nu contact hebt telefonisch, of via mail, dit bedrijf staat ten alle tijden voor je klaar met een enorme klantvriendelijkheid en een uitzonderlijke klantenservice. Een voorbeeld voor veel... Of je nu contact hebt telefonisch, of via mail, dit bedrijf staat ten alle tijden voor je klaar met een enorme klantvriendelijkheid en een uitzonderlijke klantenservice. Een voorbeeld voor veel andere bedrijven 👍