Wilfred Maas

Zeer tevreden over deze firma. Snel en makkelijk te bestellen en een goede feedback. Na een berichtje van DHL dat er met mijn pakket van Helmonlineshop iets niet goed was gegaan in het... Zeer tevreden over deze firma. Snel en makkelijk te bestellen en een goede feedback. Na een berichtje van DHL dat er met mijn pakket van Helmonlineshop iets niet goed was gegaan in het sorteercentrum met Helmonlineshop contact gezocht. Sabrina is blijven communiceren/opvolgen tot de helm was afgeleverd. Klasse dus!!

René Kregel

Al met al een redelijk goede ervaring. De communicatie mag beter. Je wilt als klant graag weten wanneer je je product mag verwachten.

De site is prettig en overzichtelijk. De keuze is...

De site is prettig en overzichtelijk. De keuze is enorm.

Stevin

Hoe kan ik dit bedrijf beoordelen aangezien ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen!!!

Linda snijders

Goede service en vriendelijk

Younes

Heb de BEON B702 Reverse gekocht en ben er super tervreden mee... Snelle verzending en veilig ingepakt

Zeer positief, snel geleverd, niks op aan te merken

Helemaal mooi helm! En de volgende dag al geleverd! Helemaal blij

Super goed bedrijf

Souf

Een overzichtelijke website met waarbij wordt ingespeeld op persoonlijk contact. Helaas een negatieve ervaring door onduidelijke informatie op de website als het gaat om het extra bestelde vizier... Een overzichtelijke website met waarbij wordt ingespeeld op persoonlijk contact. Helaas een negatieve ervaring door onduidelijke informatie op de website als het gaat om het extra bestelde vizier voor de Beon B-702 helm. Wel positief om te zien dat de website direct is aangepast n.a.v. mijn feedback.