Jeff Op de Heyde

Perfecte service !

Jan

Groot assortiment. Ik het een systeemhelm gekocht die meteen goed zat en ook erg mooi en handig is.

Henri

Mooie kwalitatieve producten tegen competatieve prijzen. De Beon design luxe bronzen en witte helmen zijn klasse. Verzending was ook snel geregeld.

Miriam

Nette prijs, snelle levering

Ellen

Snel geleverd, makkelijk retour gezonden (verkeerde maat besteld) en goede service. De helm was te klein en na het invullen van het retourformulier werden we benaderd of ze misschien een maatje... Snel geleverd, makkelijk retour gezonden (verkeerde maat besteld) en goede service. De helm was te klein en na het invullen van het retourformulier werden we benaderd of ze misschien een maatje groter naar ons konden opsturen. Prettig geregeld! Het is een mooie helm (BEON Design Luxe Mat Zwart), onze dochter is er blij mee!

Sander

Top!! Voor dat ik ging bestellen even een mail gestuurd om er zeker van te zijn of ze de helm die ik wilde op voorraad hadden binnen 5 min reactie! Super helm was op voorraad, meteen besteld en... Top!! Voor dat ik ging bestellen even een mail gestuurd om er zeker van te zijn of ze de helm die ik wilde op voorraad hadden binnen 5 min reactie! Super helm was op voorraad, meteen besteld en volgende dag binnen.

Joost Bax

Snel en betrouwbaar

William

Top Prijs ! en Top Service !