8.3/10
8.5/10

Jorgen Pietersma

Een hele fijn ervaring met dit bedrijf
Snel en goed geleverd

De goede voorraad

Zie ik niet

nee

We zijn verwend tegenwoordig. Als je iets besteld vaak volgende dag in huis. Nu een week. Maar dat is toch eigenlijk geen probleem als je dat weet.

Reactie Helly-Hansen.net:

Bedankt voor uw bestelling en uw review, we zijn blij om te horen dat u positief bent over onze service.

Helaas kunnen we qua leveringssnelheid weinig veranderen, dit omdat het erg lastig is om alles op voorraad te houdt en onze leverancier ons ook niet sneller kan aanleveren.

Nogmaals bedankt voor uw review.
Als u nog tips heeft voor het verbeteren van onze service dan horen wij dat graag.

Ik heb de verkeerde schoenen ontvangen omdat de foto op de site bij de bestelling een andere schoen laat zien.

Passende foto's plaatsen

Reactie Helly-Hansen.net:

Bedankt voor uw feedback,

Wij hebben intern gekeken naar welk order bij deze bestelling hoort. De laarzen die u besteld heeft zijn echter aangegeven op onze website als "winterboots", de omschrijving geeft aan dat deze gevoerd zijn. U wou echter een non-gevoerde variant, deze is er helaas niet (meer) van dit type.

Er is aangegeven door onze klantenservice dat u 14 dagen de tijd heeft om ze te retourneren, daarop zou u uw aankoopbedrag terug ontvangen.

Als er verder nog iets is waar wij in kunnen verbeteren, dan horen wij het graag.

G.v.d.Velde

Mooi product

Positief

nvt

Ik had een product van Helly Hansen en dit was aan vevanging toe, het nieuwe product lijkt op het vorige maar voldoet niet aan mijn verwachting m v gr. 06 40301783

Prima snelle levering, prima service en prima communicatie!

Goede communicatie

H van der Wal

Kan alleen maar zeggen een prima ervaring

Alles even duidelijk vooral de beschrijving van de artikelen

Snelle en goede service

Positief, persoonlijk contact via de telefoon is zeer prettig en mail uitwisselingen zijn duidelijk en vriendelijk

Persoonlijk contact telefonisch wanneer er niet gereageerd werd op de mail

Geen!