8.3/10
8.5/10

Corine Hoogerdijk

Prima verlopen, levertijd kan korter

niet echt

snellere levering en achteraf betalen met bijgesloten acceptgiro

Solea

Snelle afhandeling.

Gratsky

Prima website, met adequate en snelle levering.

Bert van Dijk

Op zoek naar een Helly-Hansen jas bij deze firma uitgekomen. Omdat ik al een fleece binennjas van H-H wilde ik een bijpassende buitenjas. Erg mooie tegen een zeer schappelijke prijs bij H-H.net... Op zoek naar een Helly-Hansen jas bij deze firma uitgekomen. Omdat ik al een fleece binennjas van H-H wilde ik een bijpassende buitenjas. Erg mooie tegen een zeer schappelijke prijs bij H-H.net gevonden.

Breed gamma van Helly-Hansen producten.

De jassen en andere kledingstukken worden met slechts één of enkele foto's te kort gedaan. Een Engelse firma heeft op youtube filmpjes van alle jassen staan, die een veel betere beschrijving... De jassen en andere kledingstukken worden met slechts één of enkele foto's te kort gedaan. Een Engelse firma heeft op youtube filmpjes van alle jassen staan, die een veel betere beschrijving geven.
Onduidelijk is in welke jassen bijvoorbeeld de "red lake zipe in" jacket past. Op de site van h-h.net wordt dit niet duidelijk.
Ook het drie lagen principe van H-H wordt naar mijn mening onduidelijk toegelicht.

D.R Sign

Zeer goed snel en netjes

Zeer snel, netjes geleverd. Goede overzichtelijke site!

Quaform

Ervaringen zijn goed.

C. Verduin

Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling!
Ik had online een broek besteld voor mijn zoon, en achteraf had mijn zoon de broek liever een maat groter??!
Ik het bedrijf...
Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling!
Ik het bedrijf gebeld en doorgegeven dat het een maat groter moest worden als mijn online bestelling!
Geen probleem, er werd meteen gekeken of die maat in voorraad was. De volgende dag na betaling werd de broek al geleverd!
Vriendelijke groeten,
Carla Verduin

xxx

Goede en zakelijke afhandeling van bestellingen, goed verpakt en met een redelijke leveringstijd.

levertijden zijn goed weergegeven en soms sneller dan weergegeven.

Artikel omschrijving zou iets uitgebreider mogen

C. de Haan

Zeer tevreden met product en afhandeling

reeds aangegeven hierboven

Willemsen

Collectie

Foto's op de site kunnen beter en/of groter in verband met details. Bijvoorbeeld 360 graden foto's.
Maatvoeringstabel ontbreekt. S/M/L etc zegt niet veel zonder omreken tabel naar bijvoorbeels inch maten als 32 of 34 enz. Deze info heb ik van andere Europese sites met HH moeten halen.