8.3/10

Ik ben overal tevreden!

Uitstekende kommunikatie

Mevr Blomsteel-Haze

Goede service
was alleen te klein heeft het retour gestuurd en wilde een nieuwe bestellen
maar bij een nieuwe bestelling kom ik tot betalen en dan gaat het niet verder ???

Jas besteld
Bestelling wordt geleverd in plastic zakje (voor 6,95)
Daar de jas niet voldeed retour zending proberen aan te melden
Geen succes , gebeld (werk nog niet naar...

Zie boven

KTR Benelux BV

Prima service

Goede snelle reactie, snelle levering

Holger Reurslag

De service was goed. Een verbeter punt is hoe materiaal terug te sturen. Ik had een melding gemaakt dat ik een overall wilde ruilen via uw website maar later begreep ik dat ik het product eerst...

Goede producten

Zie reeds genoemde punt, daarnaast wellicht beter zoekprogramma voor bepaalde eisen zoals bv anti-statisch, brandvertragend, met of zonder kraag/rits

Jorgen Pietersma

Een hele fijn ervaring met dit bedrijf
Snel en goed geleverd

De goede voorraad

Zie ik niet

nee

We zijn verwend tegenwoordig. Als je iets besteld vaak volgende dag in huis. Nu een week. Maar dat is toch eigenlijk geen probleem als je dat weet.

Reactie Helly-Hansen.net:

Bedankt voor uw bestelling en uw review, we zijn blij om te horen dat u positief bent over onze service.

Helaas kunnen we qua leveringssnelheid weinig veranderen, dit omdat het erg lastig is om alles op voorraad te houdt en onze leverancier ons ook niet sneller kan aanleveren.

Nogmaals bedankt voor uw review.
Als u nog tips heeft voor het verbeteren van onze service dan horen wij dat graag.

Ik heb de verkeerde schoenen ontvangen omdat de foto op de site bij de bestelling een andere schoen laat zien.

Passende foto's plaatsen

Reactie Helly-Hansen.net:

Bedankt voor uw feedback,

Wij hebben intern gekeken naar welk order bij deze bestelling hoort. De laarzen die u besteld heeft zijn echter aangegeven op onze website als "winterboots", de omschrijving geeft aan dat deze gevoerd zijn. U wou echter een non-gevoerde variant, deze is er helaas niet (meer) van dit type.

Er is aangegeven door onze klantenservice dat u 14 dagen de tijd heeft om ze te retourneren, daarop zou u uw aankoopbedrag terug ontvangen.

Als er verder nog iets is waar wij in kunnen verbeteren, dan horen wij het graag.

G.v.d.Velde

Mooi product