Product werd veel later geleverd dan op de site werd aangegeven. Heel erg jammer gezien het een verjaardagscadeau was. De levertijd op de site was 1-3 werkdagen en hij kwam pas 3 weken later.... Product werd veel later geleverd dan op de site werd aangegeven. Heel erg jammer gezien het een verjaardagscadeau was. De levertijd op de site was 1-3 werkdagen en hij kwam pas 3 weken later. Mevrouw aan de telefoon bood niet haar excuses aan klonk bot. Leek meer mijn probleem dan die van haar. Ook miste er een product. Toen ik weer belde kreeg ik een man aan de telefoon. Klonk een stuk vriendelijker. Helaas geen excuses maar was wel vriendelijk en werd een dag later bezorgd!

Klant vriendelijkheid van meneer aan de telefoon en met een oplossing komen.

J.a.Daan

Misschien kost het een beetje tijd en moeite maar het probleem wordt opgelost

klantenservice

Jacques

Omdat ik een vraag had over een artikel heb ik een chat met een medewerker gestart. Ik werd direct geholpen en de medewerker kon mij goed adviseren en stelde zelfs voor om de bestelling van het... Omdat ik een vraag had over een artikel heb ik een chat met een medewerker gestart. Ik werd direct geholpen en de medewerker kon mij goed adviseren en stelde zelfs voor om de bestelling van het gewenste artikel meteen voor mij te regelen. Ik hoefde allen nog maar de per e-mail toegezonden factuur te voldoen. De volgende dag had ik de bestelling al in huis.

Zeer behulpzame en proactieve medewerker Tijdens de chat op de site.
Snelle levering.
Duidelijke site. Goede kwaliteit van de producten.

Reactie Helisports:

Beste Jacques, Bedankt voor uw top review. Wij proberen klanten in de chat altijd zo goed mogelijk te helpen. Fijn om te horen dat dat ook gewaardeerd wordt. Wij hopen u in de toekomst weer als... Beste Jacques, Bedankt voor uw top review. Wij proberen klanten in de chat altijd zo goed mogelijk te helpen. Fijn om te horen dat dat ook gewaardeerd wordt. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te zien van Helisports. Met sportieve groet, Helisports

Gert-Jan Koffeman

Ansich een prettig bedrijf met snelle service en een vrij compleet assortiment. Alleen ten tijde van mijn laatste bestelling is het toewijzen van de bezorger niet correct gegaan, waardoor mijn... Ansich een prettig bedrijf met snelle service en een vrij compleet assortiment. Alleen ten tijde van mijn laatste bestelling is het toewijzen van de bezorger niet correct gegaan, waardoor mijn pakket 3 dagen later, dan in eerste instantie de bedoeling was, aangekomen. Ik had namelijk zelf niet gekozen voor DPD maar voor Helisports eigen bezorgservice.

Snelle communicatie, groot assortiment

Reactie Helisports:

Beste Gert-Jan, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw pakket later is binnen gekomen. De reden hiervan is waarschijnlijk omdat het leveren via onze bezorgdienst 2 tot 10 werkdagen... Beste Gert-Jan, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw pakket later is binnen gekomen. De reden hiervan is waarschijnlijk omdat het leveren via onze bezorgdienst 2 tot 10 werkdagen kan duren. En via Dpd kan het vaak eerder. Wij probeerde het pakket dus eerder bij u te krijgen. Ik hoop dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd. Met sportieve groet, Helisports

Hugo REINS

J'ai trouvé sur Helisports, un bon banc pour les abdominaux. Après une utilisation normale, je peux dire que c'est un article de qualité et agréable à regarder. J'ai eu cependant un pincement au... J'ai trouvé sur Helisports, un bon banc pour les abdominaux. Après une utilisation normale, je peux dire que c'est un article de qualité et agréable à regarder. J'ai eu cependant un pincement au cœur lorsque je l'ai déballé. En dessous de la surface où l'on s'installe, le vinyle était marqué et perforé à un endroit que l'on ne voit pas, d'accord, mais j'ai trouvé cela dommage. Je pense qu'un feutre ou une feuille de papier-bulles protègerait efficacement l'assise de tous contacts avec les ferrures.

Une entreprise sérieuse qui expédie rapidement ! Un suivi administratif impeccable pour la facturation

Tom verhoeven

Genoeg artikelen redelijke prijs maar een hele slechte verzending zou meteen verzonden worden en binnen 2 dagen geleverd worden en uit eindelijk duurt het 1 week en is het bij iemand anders... Genoeg artikelen redelijke prijs maar een hele slechte verzending zou meteen verzonden worden en binnen 2 dagen geleverd worden en uit eindelijk duurt het 1 week en is het bij iemand anders bezorgd.
ik zou een ander bedrijf kiezen voor bezorgen als ik jullie was

Reactie Helisports:

Beste T. Verhoeven, Bedankt voor uw feedback. Ik vind het vervelend om te horen dat uw pakketje lang onderweg is geweest. Ik kan in ons systeem zien dat op 07-06 het pakketje bij ons is... Beste T. Verhoeven, Bedankt voor uw feedback. Ik vind het vervelend om te horen dat uw pakketje lang onderweg is geweest. Ik kan in ons systeem zien dat op 07-06 het pakketje bij ons is opgehaald. Helaas hebben wij geen invloed op de externe transport service. Wij gaan dit zeker oppakken met DPD want dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Ik hoop dat uw product wel in goede staat is aangekomen en dat u met plezier kunt trainen. Met sportieve groet, Helisports

Frederik van Wijk

Top geen enkele reden van klagen

Groot aanbod en goeie prijzen

Reactie Helisports:

Beste van Wijk, Bedankt voor uw top review. Door onze laagste prijs garantie en divers aanbod, kunnen we u zo goed mogelijk adviseren met de beste prijs. Wij hopen u in de toekomst weer als... Beste van Wijk, Bedankt voor uw top review. Door onze laagste prijs garantie en divers aanbod, kunnen we u zo goed mogelijk adviseren met de beste prijs. Wij hopen u in de toekomst weer als klant van Helisports te zien. Met sportieve groet, Helisports

Miquel

Zelfs 14 jaar na aanschaf van een roeitrainer konden ze me onderdelen toesturen voor een reparatie.

Top service

Reactie Helisports:

Beste Miquel, Bedankt voor uw review. Ook na aanschaf van uw product blijft u klant van Helisports en wij streven erna om u als klant de beste service te bieden. Ik hoop dat u nog veel... Beste Miquel, Bedankt voor uw review. Ook na aanschaf van uw product blijft u klant van Helisports en wij streven erna om u als klant de beste service te bieden. Ik hoop dat u nog veel plezier beleeft aan uw roeitrainer. Met sportieve groet, Helisports

K

100% positief

Reactie Helisports:

Beste K, Bedankt voor uw top-review. Wij zijn blij dat u 100% positief bent over u ervaring met ons. In de toekomst zullen wij er alles aan doen om dat zo te houden. Met sportieve... Beste K, Bedankt voor uw top-review. Wij zijn blij dat u 100% positief bent over u ervaring met ons. In de toekomst zullen wij er alles aan doen om dat zo te houden. Met sportieve groet, Helisports

Stefan

Via google terecht gekomen op jullie website en items gekocht. ging verder allemaal perfect tot aan de aflevering aan toe

op zich niet. functioneerde verder allemaal goed

Reactie Helisports:

Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed ging met de bestelling. Mocht u vragen hebben over de tijdsduur van de levering dan kunt u ons altijd via mail, chat of telefonisch... Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed ging met de bestelling. Mocht u vragen hebben over de tijdsduur van de levering dan kunt u ons altijd via mail, chat of telefonisch bereiken dan proberen we het voor u te verhelderen. Met sportieve groet, Helisports