7.6/10
7.8/10
7.8/10
7.4/10

Prima ervaring, alles klopte wat beloofd werd.

Erik van Wifferen

Allereerst wil ik jullie ontzettend bedanken voor deze ervaring.

Allereerst wil ik jullie ontzettend bedanken voor deze ervaring.

Zaterdag 8 april heb ik mijn eerste heliflight gemaakt boven Zwolle en omgeving. Ik had geboekt voor een 1/2 uur. Het was enigszins bewolkt maar verder prima zicht. Ik zat gezellig met 3 anderen (afzonderlijk geboekt) in de heli. De piloot vroeg waar iedereen graag heen wilde, hij vertelde tevens het een en ander over de omgeving. Hattem , Zwolle (boven mijn eigen woning) en Meppel gezien. Inclusief Google Maps op mijn smartphone supergaaf, zeker voor herhaling vatbaar. Mocht ik nog eens een boeken dan wordt het Rotterdam (mits er boven de havens gevlogen mag worden). Utrecht zou ook een optie kunnen zijn.

Ik vond het meer dan waard wat betreft de prijs die ik voor de heliflight betaald heb.

Astrid van gent

Nou wij hebben het als heel goed ervaren , vriendelijk , en alles tot in de puntjes goed geregeld , een prachtige vlucht gehad . Mvg Astrid van gent

Gewoon alles prima

Geen verbeter tips

Berry Blue Eyes.nl

Netjes, correct, openhartig en met een humoristische knipoog.

Veiligheid staat voorop voor zowel de gasten als zijzelf.

Goede communicatie

Prima geregeld...was hele leuke vlucht. Over eigen huis.

Aardige mensen...

Zou het niet weten...

Goede communicatie

R van der Hor

Mijn eerste helicoptervlucht was afgelopen zaterdag een super ervaring en zeker voor herhaling vatbaar, wat een uitzicht en alles ging zo relax. Hele aardige piloot.

Alles was eigenlijk goed geregeld, bestelling ticket, datum prikker, reacties op de mail, datum van vlucht met het mail verkeer over het hoe en waar. Alles gewoon goed geregeld.

Geen verbeter punten kunnen vinden.