7.6/10
7.6/10

Mario

Mooie ervaring!

Een vlucht boven onze eigen stad

Cor van Ham

De mooie website geeft een eerlijke weergave van onze ervaring met dit bedrijf

flexibel als het weer even tegen zit, het was niet helder en er werd met Schiphol overlegd wanneer de mist optrok waarna er een uur werd gewacht.

Gerard van Ool

Soepel en vlot allemaal, ook ondanks het corona gedoe

vriendelijkheid medewerkers

Hans Matla

Verrassend, degelijk, flexibel en bijzonder prettig

Duidelijkheid, kwaliteit en vriendelijkheid

flesje water oid op locatie?

Familie Triel

Het was een leuke ervaring voor ons. Voor herhaling vatbaar.

Goede voorlichting

Hebben we niet.waren zeer tevreden

Pim Cogels

Mooie vlucht gehad leuke piloot vroeg wat we wilden zien.

goed

Corine

Als verassing voor mijn ouders gegeven samen met mijn zus.
Als verassing voor mijn ouders gegeven samen met mijn zus.
Ze hebben een super leuke ervaring gehad , goed georganiseerd.Mijn vader werd goed geholpen om in de helikopter te kunnen komen. De piloot was ook erg enthousiast. Al met al, het was top!!

Klantvriendelijk, goede communicatie(mail, bevestiging, locatie etc). Goed georganiseerd. En behulpzaam.

Uit onze ervaring, geen.

Carla Lakemond

Prettig contact, snelle communicatie.

beantwoorden mails, boeking, ontvangst, voorbereiding, vlucht zelf.

geen verbeterpunten, alles was prima geregeld

Rob Claessens

Niet alles verliep volgens plan. Hiervoor heeft het bedrijf een passende oplossing geboden.

Niet zelf besteld, dus daarover geen oordeel. Vandaar de drie sterren. Het bedrijf hield ons tijdens de coronacrisis zoveel mogelijk op de hoogte.

Verbetering van communicatie voorafgaand aan de vlucht.

Martijn

Onvergetelijke ervaring. Om onze aankomst spectaculair te maken en de daggasten op onze bruiloft te verassen, een vlucht geboekt via Heliflight. Heel prettig contact vooraf met Jan. Voordat we de... Onvergetelijke ervaring. Om onze aankomst spectaculair te maken en de daggasten op onze bruiloft te verassen, een vlucht geboekt via Heliflight. Heel prettig contact vooraf met Jan. Voordat we de lucht ingingen duidelijke instructies en alle ruimte voor vragen/wensen. Vervolgens een fantastische vlucht gehad. Als we vanuit de lucht iets herkenden vloog de piloot even een extra rondje erboven. Comfortabele landing en de ervaring was compleet. Petje af voor Heliflight. Wil je een keer een helikoptervlucht voor welke gelegenheid dan ook? Je hoeft niet verder te zoeken maar gewoon bij Heliflight boeken. Veel plezier!?

Duidelijke instructies, fantastische piloot, veilig gevoel.

Geen.