8.3/10
8.3/10
7.8/10

Geweldige vlucht gehad! Een hele ervaring rijker!

Geweldige ervaring gehad, mooie rondvlucht bij megapull stroe.

Goede begeleiding naar en in de helicopter.

Corry Dekker coaching

Fantastische vlucht gehad met mijn kleinzoon van 4 , is zeker geschikt voor kleine kinderen ! Hij heeft de hele aarde gezien vertelde hij na afloop aan zijn moeder...mooi om het eens door de ogen... Fantastische vlucht gehad met mijn kleinzoon van 4 , is zeker geschikt voor kleine kinderen ! Hij heeft de hele aarde gezien vertelde hij na afloop aan zijn moeder...mooi om het eens door de ogen van een kind te bekijken

Zeer ervaren piloot en vriendelijk grond personeel

Gewoon een aanrader.. niet nadenken .. gewoon doen

Mathijs

De rondvluchten van HeliFlight zijn een absolute aanrader. Enkele weken geleden een helikopter rondvlucht gedaan met een aantal familieleden. Het was een geweldige ervaring. Vanaf het eerste moment... De rondvluchten van HeliFlight zijn een absolute aanrader. Enkele weken geleden een helikopter rondvlucht gedaan met een aantal familieleden. Het was een geweldige ervaring. Vanaf het eerste moment werd ik al enthousiast. Van het boeken van de tickets, tot het gedag zeggen van de piloot en groudcrew bleef dit zo. Goede en duidelijke webshop en heldere communicatie over het verloop van de vlucht.

Goede webshop, enthousiaste mensen, ervaren piloot en er wordt een geweldige ervaring geboden.

Ga vooral zo door.

Cindy van den Nieuwenhof

Geweldig!!! Na veel problemen met belevenissen. nl heeft heliflight het super opgelost en kregen we toch onze vlucht over Uden. We hebben super genoten. Bedankt Heliflight

Zeer goede communicatie

Om alles goed te regelen niet via belevenissen. nl boeken maar rechtstreeks

Rondvlucht als cadeau geboekt met als opstapplaats VolendamPurmerend, boeking bevestigd met deze opstapplaats. In de week van vlucht werd het opeens veranderd in opstappen Weesp en einde in de... Rondvlucht als cadeau geboekt met als opstapplaats VolendamPurmerend, boeking bevestigd met deze opstapplaats. In de week van vlucht werd het opeens veranderd in opstappen Weesp en einde in de westhaven van Amsterdam. Hoe je daar komt
zoek je zelf maar uit. De reactie was maar u vliegt over Purmerend

In het begin de vriendelijkheid wekt vertrouwen

Geboekte nakomen en uitvoeren

Mieke Smits

Fantastisch!

goede voorlichting, professionele begeleiding, aardige mensen

niet dat ik weet

Jan van Muijen

In principe goed. Alleen had ik een vlucht boven mijn woonplaats Den Bosch geboekt, maar omdat er twee deelnemers bij waren die liever naar Boxtel gingen werd het Boxtel. Daar ben ik uitermate... In principe goed. Alleen had ik een vlucht boven mijn woonplaats Den Bosch geboekt, maar omdat er twee deelnemers bij waren die liever naar Boxtel gingen werd het Boxtel. Daar ben ik uitermate ontstemd over. Dat was niet de afspraak!

Geen mening

Zie bovenstaand

Praise B.V.

Gewoon heel slecht. Ik heb mailtje gestuurd donderdag 18 mei inzake mijn onvrede over het niet vermelden van meerdere personen bij een vlucht. Ik dacht dat er geen andere personen mee zouden gaan,... Gewoon heel slecht. Ik heb mailtje gestuurd donderdag 18 mei inzake mijn onvrede over het niet vermelden van meerdere personen bij een vlucht. Ik dacht dat er geen andere personen mee zouden gaan, staat ook nergens dat er meerdere personen meegaan....... Geen enkele reactie tot op heden. Ben dus niet meegegaan zaterdag 20 mei met de geboekte vlucht.

communicatie!!!!!! en terugbellen!!!!!!

jan van aalst

Was een fijne vlucht

vond het alleen jammer dat ze slecht telefonisch bereikbaar waren

veilig omgaan met mensen

zoals ik al zei ,de bereikbaarheid was niet altijd fijn.