7.8/10
7.4/10
7.2/10

Afdekzeilwinkel.nl

Heliflight

Zojuist helicoptervlucht gehad, helemaal top. Had verwacht dat het een eenvoudige rondvlucht was. Piloot maakt er echt iets van!! 10 sterren

Iks

Herman Derksen

Wat een ervaring afgelopen zaterdag, een rondvlucht boven Eindhoven en omgeving met een geweldige piloot, die heel gezellig en overal voor open stond. Hij heeft gezorgd voor een onbezorgde,... Wat een ervaring afgelopen zaterdag, een rondvlucht boven Eindhoven en omgeving met een geweldige piloot, die heel gezellig en overal voor open stond. Hij heeft gezorgd voor een onbezorgde, onvergetelijke vlucht, een aanrader voor iedereen. Ook het grondpersoneel was super vriendelijk en heel behulpzaam, onze complimenten!

Zeer goed en duidelijk geregeld, zonder één probleempje!

Zelf ervaren, het is geweldig

Slecht communiceren

Niets doen en je geld houden

Eerlijkheid

Lieke

...

uniek uitje

Beter kosten aangeven

Erwin

Als jullie mijn 258 euro niet terugstorten kom ik ze halen, dan is huilen te laat

Helemaal niets

Geen geld stelen van mensen

Reactie helikoptervlucht.nl:

Helaas treffen de COVID-19 restricties ook ons, niet iedereen begrijpt of accepteert dit!
Overigens is deze vlucht 3 weken later tot volle tevredenheid van de overige passagiers uitgevoerd.
Alle info met betrekking tot beperkingen is op onze site te vinden, of op de actuele NOTAM's van Rijksoverheid.
Voor vragen zijn we altijd telefonisch bereikbaar!

Erwin

Ik heb drie maanden geleden betaald en nog niet gevlogen, zou terugbetaald worden, ach ze hebben ook hun kosten natuurlijk, begrijpelijk

Niets

Eerlijk worden

Henny Vrins

De vlucht was super. Een heerlijke ervaring

Veiligheid

Was perfect

Jeannette

Super bedankt voor het meedenken om op korte termijn een vlucht te kunnen realiseren, omdat de gezondheid van mijn vader het niet toe laat om tot het voorjaar te wachten. Mijn zoon, zusje en vader... Super bedankt voor het meedenken om op korte termijn een vlucht te kunnen realiseren, omdat de gezondheid van mijn vader het niet toe laat om tot het voorjaar te wachten. Mijn zoon, zusje en vader hebben genoten van een vlucht boven hun eigen stad en dorp... ??

Snelle reactie

Mario

Mooie ervaring!

Een vlucht boven onze eigen stad

Cor van Ham

De mooie website geeft een eerlijke weergave van onze ervaring met dit bedrijf

flexibel als het weer even tegen zit, het was niet helder en er werd met Schiphol overlegd wanneer de mist optrok waarna er een uur werd gewacht.