Brend Seinen

Raoul heeft me fantastisch geholpen nadat mijn site bij een andere hostingspartij was gehacked. Binnen een paar uur was ik weer online (uiteraard ben ik overgestapt). Raoul is ontzettend... Raoul heeft me fantastisch geholpen nadat mijn site bij een andere hostingspartij was gehacked. Binnen een paar uur was ik weer online (uiteraard ben ik overgestapt). Raoul is ontzettend klantgericht en behulpzaam wat ik als erg prettig ervaar. Ik kan hem iedereen van harte aanraden!

erwin

Een persoonlijke aanpak en heldere uitleg gekregen van Raoul. Ik kan nu goed zelf aan de slag met Mailchimp. En mocht ik er even niet uitkomen dan mag je altijd bellen. goede after sales.

Marianne Kapel

Helemaal perfect!! In een relaxte setting legt Raoul alles stapsgewijs, rustig en duidelijk uit. De praktijktraining werd in een goed tempo gegeven. Raoul is vriendelijk, oprecht betrokken en... Helemaal perfect!! In een relaxte setting legt Raoul alles stapsgewijs, rustig en duidelijk uit. De praktijktraining werd in een goed tempo gegeven. Raoul is vriendelijk, oprecht betrokken en vakkundig! Leuke lesplek, vlak bij het station.

Marijke van den Berk

Geweldige training van Raoul gehad, wat een klantgerichtheid, engelengeduld en inlevingsvermogen heeft Raoul Heijsen zeg! Als ik dit helemaal zelf had moeten uitzoeken zou ik het al lang opgegeven... Geweldige training van Raoul gehad, wat een klantgerichtheid, engelengeduld en inlevingsvermogen heeft Raoul Heijsen zeg! Als ik dit helemaal zelf had moeten uitzoeken zou ik het al lang opgegeven hebben maar.....dan had ik nu én op zo'n korte termijn niet de beschikking over zo'n prachtige website gehad! Een 10 met een griffel voor Raoul. Ik zeg Heijsen Internet&Academy: doen!!!

Ilona van Osch van Rijswijk

Ik heb een fijne en leerzame hands-on training gehad van Raoul. Raoul is iemand die de tijd neemt om functionaliteiten uit te leggen en hier, indien nodig, ook instructies van maken zodat het later... Ik heb een fijne en leerzame hands-on training gehad van Raoul. Raoul is iemand die de tijd neemt om functionaliteiten uit te leggen en hier, indien nodig, ook instructies van maken zodat het later nog eens is terug te vinden. Praktisch, duidelijk en het heeft mij geholpen om in de toekomst een betere en effectievere mailing te verzorgen.

Jeroen Dols

Deskundige uitleg en begeleiding.
Deskundige uitleg en begeleiding.
Raoul speelt goed in op het niveau van de cursist, en legt alles begrijpelijk uit. Ook is er een goede verhouding tussen theorie en praktijk, waardoor de lesstof makkelijk wordt opgenomen. Mijn leerdoel voor deze dag is 100% bereikt. Absolute aanrader dus, wanneer je meteen zelfstandig met de opgedane kennis aan de slag wilt gaan.

Jolanda Habets

Raoul was erg flexibel in welke aspecten we meer wilden benaderen . Het was een gepersonaliseerde dag. Ik heb dan ook veel geleerd. De setting was losjes waardoor ik me snel op mijn gemak voelde en... Raoul was erg flexibel in welke aspecten we meer wilden benaderen . Het was een gepersonaliseerde dag. Ik heb dan ook veel geleerd. De setting was losjes waardoor ik me snel op mijn gemak voelde en ik veel vragen kon stellen.

Frank Hofstee

In de eerste 60 minuten hadden de belangrijkste tip al boven water, die de rode draad zou blijken voor de rest van de dag. Raoul is deskundig, geduldig en vriendelijk.

Lysette Kampman

De individuele begeleiding door Raoul is me heel erg goed bevallen, de tijd vloog voorbij op de trainingsdagen. Door de training staat binnen no time mijn eigen professionele website (en webshop).

Tanja de Koning

Een leerzame WordPress cursusdag gehad om zelf onze website bij te houden. Voorafgaand aan de training heeft Raoul persoonlijk contact opgenomen en voorgesteld om maatwerk te leveren meer... Een leerzame WordPress cursusdag gehad om zelf onze website bij te houden. Voorafgaand aan de training heeft Raoul persoonlijk contact opgenomen en voorgesteld om maatwerk te leveren meer toegespitst op onze eigen website. Raoul is vriendelijk, deskundig en legt alles duidelijk uit met heldere instructies. Ik heb geleerd hoe ik de website kan onderhouden en daarnaast ook de eerste basisstappen om een nieuwe website op te zetten. Hiervoor is tevens een instructievideo beschikbaar waar alles stap voor stap wordt uitgelegd. Kortom, Heijsen.nl, beveel ik graag aan!