Joop Van klaveren

Vandaag heb ik de wordpress training gehad van raoul. Raoul is een geduldige trainer die alles goed uitlegt. Wij hebben vandaag de website draaiend gekregen en alles werkt perfect. Morgen nog een... Vandaag heb ik de wordpress training gehad van raoul. Raoul is een geduldige trainer die alles goed uitlegt. Wij hebben vandaag de website draaiend gekregen en alles werkt perfect. Morgen nog een word document maken met het reglement en deze nog uploaden. Ik beveel raoul zeker aan bij andere. En zal zelf absoluut nog een training volgen bij hem. Mijn site is in de lucht en de reacties zijn al erg goed. Dank je wel raoul voor je tijd en begeleiding vandaag.

Erik

Duidelijk al was het tempo soms wel wat hoog

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Het tempo ligt hoog als we in korte tijd veel winst willen behalen!
Head's up inderdaad, maar gelukkig neem ik altijd alles op en is het rustig na te kijken.
Bedankt voor je feedback Erik.

K de Wit

Enorm bedankt Raoul voor de masterclass Wordpress! Ik had dit al uit een boekje geleerd, maar met jouw tips en trics wordt het een stuk makkelijker. Ik ben meteen begonnen en het ziet er al heel... Enorm bedankt Raoul voor de masterclass Wordpress! Ik had dit al uit een boekje geleerd, maar met jouw tips en trics wordt het een stuk makkelijker. Ik ben meteen begonnen en het ziet er al heel toonbaar uit. Nog wel even schaven...

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Graag gedaan, leuk om dit te organiseren en ik hoor graag nog van je!

Niels Kruyt

Inspirerende gratis basiscursus gevolgd. Raoul heeft ons in vogelvlucht en sneltreinvaart door de beginselen van WordPress en Elementor geleid, waarna we vol inspiratie aan de slag konden met ons... Inspirerende gratis basiscursus gevolgd. Raoul heeft ons in vogelvlucht en sneltreinvaart door de beginselen van WordPress en Elementor geleid, waarna we vol inspiratie aan de slag konden met ons eigen project. Voor wie dat wil biedt hij aanvullende betaalde begeleiding aan, waarvan wij misschien in de toekomst gebruik zullen maken. Als expert en docent bevelen wij Raoul van harte aan.

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Hey Niels, een ZOOM webinar gaat als een razende maar op deze manier wil ik direct laten zien dat iedereen een eigen website kan maken. Zelfs als er hulp nodig is, maar dat is niet erg. Succes ermee... Hey Niels, een ZOOM webinar gaat als een razende maar op deze manier wil ik direct laten zien dat iedereen een eigen website kan maken. Zelfs als er hulp nodig is, maar dat is niet erg. Succes ermee ;-)

Eveline

Behulpzaam en effectief om je op weg te helpen met je eigen website

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Jij bent goed bezig Eveline! Go go...

jan dijkshoorn

Ik heb een zeer prettige dag gehad met Raoul waarbij hij op een interessante manier uitleg geeft waar jij dat nodig hebt. Vriendelijk en bekwaam. heb er veel aan gehad en kom zeker nog een keer... Ik heb een zeer prettige dag gehad met Raoul waarbij hij op een interessante manier uitleg geeft waar jij dat nodig hebt. Vriendelijk en bekwaam. heb er veel aan gehad en kom zeker nog een keer terug voor de vervolg trainingen.

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Wat een mooie review Jan, je hebt inmiddels door flink wat vlieguren te maken de Elementor Pro skills behoorlijk onder de knie!
Prachtig om je resultaten te zien, tot de volgende keer op naar...
Prachtig om je resultaten te zien, tot de volgende keer op naar The next level.

VA Jarella

Heldere informatie, goed om kort Elementor te zien. Enige ervaring met WP is nodig.

Patrick Mertens

Ik ben benieuwd wat en hoe we met een website/webshop kunnen doen.
Altijd TOP he

Boris

Wardevol sessie,

Janneke in 't Zandt

Raoul heeft me wederom in duidelijke bewoordingen laten zien hoe ik een WooCommerce shop op kan zetten en gebruik maken van mijn bestaande kennis. Hij is geduldig en heeft enorm veel kennis van... Raoul heeft me wederom in duidelijke bewoordingen laten zien hoe ik een WooCommerce shop op kan zetten en gebruik maken van mijn bestaande kennis. Hij is geduldig en heeft enorm veel kennis van alles wat er bij komt kijken waardoor hij heel veel tips kan geven over het slimmer indelen van je werk en werkwijze.
De hele dag verloopt in een goede sfeer met een goed tempo en tussendoor word je nog getrakteerd op een heerlijke lunch.

Raoul reageert daarnaast erg snel op vragen buiten de cursusdag en denk uitgebreid met je mee als je ergens tegenaan loopt. Een echte aanrader!