Offerte
9.5/10
Medewerkers
Nazorg

Familie Klaasboer

Prima bedrijf. Goed bereikbaar, netjes te woord gestaan, komen hun afspraken na.

Menno

Goede service, snelle vriendelijke werkers en nette prijs.

Vlotte reactie bij contact email/telefoon; Staat op afgesproken tijd voor de deur; snelle werkers

ee

Bijzonder plezierig en goede communicatie

Heijmans woningontruiming

Snelle en complete service.

Snelle reactie; direct teruggebeld na verzoek om informatie; op tijd aanwezig; vriendelijk te woord gestaan; werkzaamheden vlot uitgevoerd tot volle tevredenheid.

parochie st Martinus

Goede heldere communicatie

alle afspraken zijn nagekomen

Reactie Heijmans Woningontruiming:

Dank u wel voor u Feedback wij zijn blij te horen dat alles naar behoren is verlopen en dat u tevreden bent. jammer vinden we het wel dat er onvoldoende informatie op de website staat volgens u, wij zullen proberen hier wat aan te doen

ons team wenst u veel sterkte toe

Met vriendelijke groet
Bart Heijmans

Mary Poulussen

Prima, volgens afspraak.

M.E. te B.

Op zich goed, maar na het invullen van contactformulier moest ik zelf achter ze aan bellen waarom ik geen reaktie kreeg.

Telefonisch werkte het beter en konden we vlot afspraken maken en snel tot zaken komen. Afspraken worden nagekomen en klant wordt goed geinformeerd, na en voor ontruiming.

De mannen die het werk doen, bij het maken van een ronde met de klant, de laatste afspraken laten opschrijven!

Hasseltstraat

Net bedrijf komt afspraken

Reactie Heijmans Woningontruiming:

hartelijk dank voor het plaatsen een feedback wij zijn natuurlijk blij te horen dat alles naar wens is verlopen en dat wij u hebben kunnen helpen wij wensen u veel heel veel sterkte toe

gr. Thomas heijmans

Edith

Bedrijf op internet gevonden en gebeld. Vanaf het eerste telefoontje was het contact zeer vriendelijk en ik kreeg alle informatie en tips die ik nodig had. Snelle reactie op vragen en aanvragen,...

Mensemensen.
Goede communicatie en informatie. Zaken werden snel opgepakt en antwoorden kwamen eveneens snel.

"Minor detail" - ik was wat verrast dat op de website geen nadere bedrijfsgegevens staan.

Tom

Snelle en goede dienstverlening. Ik zocht op korte termijn een bedrijf voor een ontruiming Heijmans kon dit bieden.
Afspraken werden precies nagekomen zoals gemaakt.

Vrij zelden twee mannen zo hard zien werken. Men begon om 07.00 uur en om 15.00 uur was de woning leeg.

Geen.