Offerte
Nazorg

Mary Poulussen

Prima, volgens afspraak.

M.E. te B.

Op zich goed, maar na het invullen van contactformulier moest ik zelf achter ze aan bellen waarom ik geen reaktie kreeg.

Telefonisch werkte het beter en konden we vlot afspraken maken en snel tot zaken komen. Afspraken worden nagekomen en klant wordt goed geinformeerd, na en voor ontruiming.

De mannen die het werk doen, bij het maken van een ronde met de klant, de laatste afspraken laten opschrijven!

Hasseltstraat

Net bedrijf komt afspraken

Reactie Heijmans Woningontruiming:

hartelijk dank voor het plaatsen een feedback wij zijn natuurlijk blij te horen dat alles naar wens is verlopen en dat wij u hebben kunnen helpen wij wensen u veel heel veel sterkte toe

gr. Thomas heijmans

Edith

Bedrijf op internet gevonden en gebeld. Vanaf het eerste telefoontje was het contact zeer vriendelijk en ik kreeg alle informatie en tips die ik nodig had. Snelle reactie op vragen en aanvragen,...

Mensemensen.
Goede communicatie en informatie. Zaken werden snel opgepakt en antwoorden kwamen eveneens snel.

"Minor detail" - ik was wat verrast dat op de website geen nadere bedrijfsgegevens staan.

Tom

Snelle en goede dienstverlening. Ik zocht op korte termijn een bedrijf voor een ontruiming Heijmans kon dit bieden.
Afspraken werden precies nagekomen zoals gemaakt.

Vrij zelden twee mannen zo hard zien werken. Men begon om 07.00 uur en om 15.00 uur was de woning leeg.

Geen.

cora snijders

Op 15 mei2018 is de woning ontruimt van mijn vader door heymans woningontruiming,ben heel tevreden hoe zij de woning hebben achtergelaten,alles was keurig netjes verzorgd zoals volgens afspraak

sterke punten zijn het regelmatig contact ,per mail of per tel,alles waar ik om vroeg was geen probleem,heb het contact als zeer prettig ervaren,houd zich ook aan de afspraak,en zijn zeker ook betrouwbaar.

Reactie Heijmans Woningontruiming:

Hallo Mevr. cora snijders hartelijk dank voor u feedback alleen wil ik de datum van het leegruimen even aanpassen voor u het was 15 juni 2018. maar dat maakt niet uit ik snap natuurlijk dat u veel aan u hoofd heeft ons team wensen u en Familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd voor u en wij zijn blij voor u dat wij u hebben kunnen helpen naar wens

Met vriendelijke groet
Thomas heijmans

Dick Van t Slot

Prima geregeld

Alles netjes achtergelaten

?

Reactie Heijmans Woningontruiming:

Dank u wel voor het invullen van de Feedback Company Formulier wij zijn blij te horen dat alles goed en netjes is verlopen wij danken u natuurlijk ook voor de opdracht die wij voor u hebben mogen uitvoeren en wensen u verder veel sterkte toe

Met vriendelijke groet

Thomas Heijmans

P.Everaerts

Het bedrijf kwam betrouwbaar over, daarom heb ik van de drie benaderde bedrijven voor dit bedrijf gekozen.

Ze hebben zich goed aan de afspraken gehouden. Toen ze vast zaten heb ik keurig een telefoontje ontvangen dat het wat later werd.

Hulsman

Zeer aardige hard werkende mensen

De personen

Bus was te klein, moesten 2 keer rijden

Gejo

Zelfs op zondag te benaderen

Door onverwachte personeels omstandigheden sterk in het tijdig bijsturen.