9.7/10
9.9/10

Prima en veilig verpakt, duidelijke info

Inge

Online lamp besteld. afhandeling en bezorging waren tip-top in orde. en het handgeschreven kaartje erbij kan ik zeer waarderen.

Ada Rijnberg

We waren eerst in de winkel geweest, en goed geholpen. Daarna hebben eenprachtige lamp online besteld, omdat deze niet voorradig was in de winkel.

In winkel goed en vriendelijk geholpen

heel tevreden

Tom

Vlotte bestelling, geleverd zonder problemen. Gunstige prijs.

Nadat ik een vraag stelde over levering werd ik telefonisch gecontacteerd door vriendelijke persoon.

Mira

Mijn ervaring was prima, de hele bestelling is prima verlopen.

Er was wat onduidelijkheid over mijn bestelling en daar werd keurig achteraan gebeld.

Nee, geen tips. Ga zo door!

Paul Janssen

Groot assortiment aan design lampen met een goede beschrijvingen en mooie foto’s, goede prijzen en regelmatig mooie aanbiedingen. En daarbij ook nog eens een uitstekende telefonisch service gehad...

Jasmijn

Hees Lights & Living is een mooie zaak, met een uitgebreide showroom. Het personeel is zeer vriendelijk en denkt mee met de klant. Naast lampen kun je bij Hees Lights & Living ook terecht voor...

vriendelijk personeel - mooie showroom - deskundig lichtadvies - altijd een oplossing voor eventuele problemen

hoeveslagerij Goudeseune

Zeer goed

Zeer vriendelijk, vlug antwoord op mijn vragen, zeer mooie producten

Op de website stond er levering binen de 3 à 5 werkdagen, het is toch ongeveer drie weken geweest voor de levering plaats vond

Prima advies, meedenken met de klant. Vriendelijk, behulpzaam. kennis van zaken.

Mooie collectie, goed advies.

Hele snelle levering

snelle levering