9.7/10

Andre Sas

Klantvriendelijk

Verzorgd en snelle levering

van der Hidde

Bestelling gedaan voor kvv/kivo vlees en snacks, veel keuzes op de site, het stond vlot klaar en fijne ontvangst bij het ophalen

goed bereikbaar, vriendelijk, fijne ontvangst en snelle afhandeling van de order

ik mis alleen , voor mezelf, snacks als kipkarkassen en eendkarkassen, verder wel aanbiedingen van andere snacks

Raf Van de Put

Zeer goed.

bereikbaar in een zeer ruime tijdspanne

informatie op de website is zeer goed, maar naar vorm of gebruiksvriendleijkheid kan dit beter volgens mij. Het is niet het voorbeeld van de beste website. Maar natuurlijk : het is de inhoud die telt !

Hele snelle en vriendelijke service

Heel leuke en zeer snelle service. Door omstandigheden stond ik een keer, zelfs twee keer al buiten de openingsuren aan de deur, ik had het geluk dat ze thuis waren. Ze hebben direct en heel...

Snelle verwerking van de bestelling.

Prima service. Als iets niet op tijd voorradig is wordt ermee gedacht voor een alternatief.

Zie hierboven

Indien men op vakantie gaat ( wat ik jullie meer dan gun), jullie klantenbestand mailen tot welke datum je een bestelling kunt plaatsen. Ik heb een keer mee gemaakt op het moment dat ik de bestelling wilde doen jullie net met vakantie gingen. Hierdoor moest ik een noodoplossing zoeken.

Ik heb het bedrijf leren kennen via de fokkers van mijn nieuwe pup.
Als nieuwe pup eigenaar had ik geen ervaring met vers voer, maar na enkele keren dit te hebben gebruikt vind ik het...

Het afhaalpunt is dicht bij huis.

Mijn hond vind uw eten lekker tot hiertoe

Mijn aankopen worden zorgvuldig bekeken en wanneer ik iets bestel wat eigenlijk niet zog oef is voor m’n hond, dan krijg ik daar melding en suggestie over! 👍