Leuke club met veel mogelijkheden om lekker te trainen. Aanwezigheid van persoonlijke cloud erg motiverend

Persoonlijke begeleiding en online coaching, omnia is een leuke intensieve functionele training welke maar 30minuten duurt!

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te horen dat we je kunnen motiveren middels ons Cloud systeem, tot snel weer!

Denise

Ik vind het een zeer prettige sportschool! Goeie begeleiding en volop vernieuwing. Ook een pluspunt is de kinderopvang,waar ik volop gebruik van maak.

Sterke punten zijn: • de begeleiding • prettige sfeer• kinderopvang

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen dat u ziet dat we steeds met vernieuwing bezig zijn, we volgen de trends op de voet. We zullen ook de dames van de kinderopvang uw positieve review meegeven. Tot snel!

Fijne sportschool met goede faciliteiten

Fijne functionele ruimte, goede groepslessen, fijn en vriendelijk personeel

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen dat u ons personeel en ruimte als prettig ervaart, hier doen we dan ook onze uiterste best voor.

Vriendelijk en kundig personeel. Gezellige sfeer en voldoende apparatuur en materiaal aanwezig.

De omnia les, fijne sfeer, goede materialen.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen! Tot snel weer tijdens een van de omnia lessen!

Relaxte sfeer. Website is niet vaak bijgewerkt en tarieven staan niet vermeld op de website

Vriendelijk en behulpzaam

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te terug te lezen! We zijn hard bezig om de website continu up to date te houden, bedankt en tot snel!

In de zaal weinig personeel dat rond loopt en de mensen aanspreekt op foute bewegingen. muziek niet aangepast aan de leeftijd van de klant. vaak harde muziek. overdag zijn er vaak ouderen die... In de zaal weinig personeel dat rond loopt en de mensen aanspreekt op foute bewegingen. muziek niet aangepast aan de leeftijd van de klant. vaak harde muziek. overdag zijn er vaak ouderen die hier niet van gediend zijn.

hele fijne groepslessen.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Bedankt voor uw reactie, we zullen er nog meer op toezien dat er meer controle plaatsvind tijdens het trainen. Fijn om te horen dat de groepslessen goed bevallen! Tot snel

Mark

Moderne apparatuur. Halterschijven tekort bij drukte. Maximumcapaciteit van de sportschool bereikt op sommige avonden: eigen programma is niet te volgen.
Aardig en behulpzaam personeel....
Aardig en behulpzaam personeel. Favoriete drankjes ondanks toezeggingen niet aangevuld. Aanspreken klanten op regels (opbergen schijven na gebruik) lijkt minder dan voorheen (betrokkenheid?)

Mooie moderne fitness voor breed publiek voor redelijke prijs. Tip: let op je doelgroep (keuze apparatuur, muziek, lessen etc).

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goedemiddag Mark, bedankt voor de review. Mocht het druk zijn, vraag dan aan één van de instructeurs wat advies voor andere oefeningen mocht je er zelf niet helemaal uitkomen. We zullen er nog meer... Goedemiddag Mark, bedankt voor de review. Mocht het druk zijn, vraag dan aan één van de instructeurs wat advies voor andere oefeningen mocht je er zelf niet helemaal uitkomen. We zullen er nog meer op toezien dat ook de schijven na gebruik worden opgeruimd. Tot snel weer!

Ik train er 2x per week op verschillende tijden en dagen.
Heel incidenteel is er wel eens een toestel zolang bezet, dat ik mijn trainingsprogramma niet helemaal kan uitvoeren.

Af en toe word ik bij de uitvoering van een oefening gecorrigeerd.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Bedankt voor uw reactie, mochten uw toestellen bezet zijn spreek dan één van onze instructeurs aan, dan zullen wij u een vervangende oefening laten zien! Tot snel

Ik sport 1a 2 keer per week bij deze sportschool. De sportschool is netjes en heeft veel mogelijkheid om te sporten. Zowel in groepslessen als individueel. Wat ik wel mis is het contact in de... Ik sport 1a 2 keer per week bij deze sportschool. De sportschool is netjes en heeft veel mogelijkheid om te sporten. Zowel in groepslessen als individueel. Wat ik wel mis is het contact in de sportzaal met de instructeurs. Er is weinig toezicht en er wordt maar weinig gecorrigeerd bij de deelnemers.

Erworden steeds nieuwe toestellen ingebruik genomen. Ook het werven voor het half uurtje OMNIA vind ik erg leuk.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft. We zullen nog meer ons best doen om de mensen nog beter te corrigeren! Tot snel.

Steeds wisselende fitnessinstructeurs bevordert niet de gezelligheid van de fitnessschool.
Het is belangrijk dat ze je kennen en wij hen.
Je komt niet voor de gezelligheid , maar als...
Het is belangrijk dat ze je kennen en wij hen.
Je komt niet voor de gezelligheid , maar als het ongezellig en onpersoonlijk is zoek je een andere fitness

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om u direct even gesproken te hebben op de club, en bedankt voor uw feedback. Wij blijven onze best doen om u met vaste instructeurs verder te kunnen helpen. Bij vragen, laat het ons zeker weten!