Gezellig team de lessen zijn leuk en intensief

Gezellig team de lessen zijn leuk en intensief.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te lezen dat u de lessen leuk vind om te doen. Ook wij vinden het geven van lessen aan u erg leuk!

Sporten bij Healthcenter Krimpenerwaard doe ik altijd met plezier, vooral de groepsles gladiator doe ik graag. De apparaten zijn altijd naar behoren en worden gemaakt wanneer nodig, over hygiëne... Sporten bij Healthcenter Krimpenerwaard doe ik altijd met plezier, vooral de groepsles gladiator doe ik graag. De apparaten zijn altijd naar behoren en worden gemaakt wanneer nodig, over hygiëne niks te klagen . De werknemers zijn altijd aardig en sociaal, enig minpuntje is dat er soms weinig instructeurs in de zaal zijn waar je wat aan kan vragen.

Persoonlijkheid, hygiëne, kwaliteit van materiaal en de sfeer.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Wij zorgen er altijd voor dat er gediplomeerde instructeurs aanwezig zijn. Mocht u merken dat het lastig is om een instructeur wat te vragen, laat dit dan ons bij uw volgende bezoek weten. Wellicht... Wij zorgen er altijd voor dat er gediplomeerde instructeurs aanwezig zijn. Mocht u merken dat het lastig is om een instructeur wat te vragen, laat dit dan ons bij uw volgende bezoek weten. Wellicht kunnen we een afspraak voor u inplannen zodat we alle tijd voor u kunnen maken. Fijn om verder te lezen dat de hygiëne en persoonlijkheid als fijn wordt ervaren.

Technische Une

Healthcenter krimpenerwaard heeft ee warme en huiselijke uitstraling , nette en goed werkende apparatuur , en vriendelijk personeel met goede instructeurs.
Er zijn genoeg fitnessapparaten ,...
Er zijn genoeg fitnessapparaten , waardoor je vrijwel niet hoeft te wachten op een workout !

Bedankt voor uw review!

E. Haaijer

Moderne Sportschool met vele mogelijkheden.
Er is altijd een deskundige instructeur aanwezig.

Persoonlijke begeleiding, sauna, zonnebank. Groepsleden.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Persoonlijke begeleiding staat bij ons hoog in het vaandel, fijn om te lezen dat u dit ook zo ervaart. En wat is er lekkerder dan na het sporten even relaxen in de sauna en onder de zonnebank?

Prettig, schoon en deskundig advies. Prachtig healthcenter met diverse luxe faciliteiten.

Technogym apparatuur.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen dat u het als prettig en schoon ervaart. Mochten er vragen zijn dan staat ons personeel voor u klaar.

Positief, goede begeleiding. Aardig personeel.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om terug te lezen dat u de begeleiding als goed en positief ervaart. We blijven onze uiterste best doen om een ieder te helpen naar zijn of haar doelstellingen.

Een compacte club met goede apparatuur en waar rust heerst.

Goede apparatuur en prima begeleiding.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn dat u het als prettig ervaart op ons Healthcenter en bedankt voor deze review.

Leuke club met veel mogelijkheden om lekker te trainen. Aanwezigheid van persoonlijke cloud erg motiverend

Persoonlijke begeleiding en online coaching, omnia is een leuke intensieve functionele training welke maar 30minuten duurt!

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te horen dat we je kunnen motiveren middels ons Cloud systeem, tot snel weer!

Denise

Ik vind het een zeer prettige sportschool! Goeie begeleiding en volop vernieuwing. Ook een pluspunt is de kinderopvang,waar ik volop gebruik van maak.

Sterke punten zijn: • de begeleiding • prettige sfeer• kinderopvang

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen dat u ziet dat we steeds met vernieuwing bezig zijn, we volgen de trends op de voet. We zullen ook de dames van de kinderopvang uw positieve review meegeven. Tot snel!

Fijne sportschool met goede faciliteiten

Fijne functionele ruimte, goede groepslessen, fijn en vriendelijk personeel

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen dat u ons personeel en ruimte als prettig ervaart, hier doen we dan ook onze uiterste best voor.