Sjaak Groen in 't Wout

Mijn ervaring met het bedrijf was zeer goed totdat Freek en Diane er niet meer waren. Het nieuwe personeel kwam in het begin nogal schuw over op mij. Maar door elkaar beter te leren kennen... Mijn ervaring met het bedrijf was zeer goed totdat Freek en Diane er niet meer waren. Het nieuwe personeel kwam in het begin nogal schuw over op mij. Maar door elkaar beter te leren kennen wederzijds is de sfeer weer een stuk beterde geworden. Jammer dat er niet beter gelet wordt op dat personen hun onderbroek ophangen aan de daarvoor bestemde haken voor de handdoek om te gaan douchen. Het schoonmaken en houden van laat wel eens te wensen over. Jammer dat het bedrijf sommige lessen erg makkelijk van het rooster schrapt ondanks dat er altijd een vaste groep was die op vrijdag middag CX Worx volgde. Ik zou het op prijs stellen dat deze les weer terug komt op vrijdagmiddag. De overige deelnemers zouden dit ook graag willen.

Toen ik op deze sportschool begon, toen was het nog niet Healthcenter Krimpenerwaard was de begeleiding uitstekend. Ik woog toen 114 kg en nu 85. Als ik nu een vraag heeft over iets dan wordt ik ook... Toen ik op deze sportschool begon, toen was het nog niet Healthcenter Krimpenerwaard was de begeleiding uitstekend. Ik woog toen 114 kg en nu 85. Als ik nu een vraag heeft over iets dan wordt ik ook perfect geholpen.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Beste Sjaak, fijn om te horen dat u inmiddels weer de klik met het team heeft kunnen vinden. We zullen qua hygiëne op uw genoemde punten, (nog) strenger gaan toezien. De lessen worden goed gemeten... Beste Sjaak, fijn om te horen dat u inmiddels weer de klik met het team heeft kunnen vinden. We zullen qua hygiëne op uw genoemde punten, (nog) strenger gaan toezien. De lessen worden goed gemeten en op basis daarvan toegevoegd of in sommige gevallen van het rooster gehaald. Wel hebben we daar uiteraard alternatieven voor. Bij vragen weet u ons te vinden, tot snel!

Heel goeie en gezellig sportschool met vriendelijk en professionele team met modern fitnessapparaten. Goeie persoonlijke begeleiding. Top

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te horen! Tot snel weer.

Gezellig team de lessen zijn leuk en intensief

Gezellig team de lessen zijn leuk en intensief.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te lezen dat u de lessen leuk vind om te doen. Ook wij vinden het geven van lessen aan u erg leuk!

Sporten bij Healthcenter Krimpenerwaard doe ik altijd met plezier, vooral de groepsles gladiator doe ik graag. De apparaten zijn altijd naar behoren en worden gemaakt wanneer nodig, over hygiëne... Sporten bij Healthcenter Krimpenerwaard doe ik altijd met plezier, vooral de groepsles gladiator doe ik graag. De apparaten zijn altijd naar behoren en worden gemaakt wanneer nodig, over hygiëne niks te klagen . De werknemers zijn altijd aardig en sociaal, enig minpuntje is dat er soms weinig instructeurs in de zaal zijn waar je wat aan kan vragen.

Persoonlijkheid, hygiëne, kwaliteit van materiaal en de sfeer.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Wij zorgen er altijd voor dat er gediplomeerde instructeurs aanwezig zijn. Mocht u merken dat het lastig is om een instructeur wat te vragen, laat dit dan ons bij uw volgende bezoek weten. Wellicht... Wij zorgen er altijd voor dat er gediplomeerde instructeurs aanwezig zijn. Mocht u merken dat het lastig is om een instructeur wat te vragen, laat dit dan ons bij uw volgende bezoek weten. Wellicht kunnen we een afspraak voor u inplannen zodat we alle tijd voor u kunnen maken. Fijn om verder te lezen dat de hygiëne en persoonlijkheid als fijn wordt ervaren.

Technische Une

Healthcenter krimpenerwaard heeft ee warme en huiselijke uitstraling , nette en goed werkende apparatuur , en vriendelijk personeel met goede instructeurs.
Er zijn genoeg fitnessapparaten ,...
Er zijn genoeg fitnessapparaten , waardoor je vrijwel niet hoeft te wachten op een workout !

Bedankt voor uw review!

E. Haaijer

Moderne Sportschool met vele mogelijkheden.
Er is altijd een deskundige instructeur aanwezig.

Persoonlijke begeleiding, sauna, zonnebank. Groepsleden.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Persoonlijke begeleiding staat bij ons hoog in het vaandel, fijn om te lezen dat u dit ook zo ervaart. En wat is er lekkerder dan na het sporten even relaxen in de sauna en onder de zonnebank?

Prettig, schoon en deskundig advies. Prachtig healthcenter met diverse luxe faciliteiten.

Technogym apparatuur.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen dat u het als prettig en schoon ervaart. Mochten er vragen zijn dan staat ons personeel voor u klaar.

Positief, goede begeleiding. Aardig personeel.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om terug te lezen dat u de begeleiding als goed en positief ervaart. We blijven onze uiterste best doen om een ieder te helpen naar zijn of haar doelstellingen.

Een compacte club met goede apparatuur en waar rust heerst.

Goede apparatuur en prima begeleiding.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn dat u het als prettig ervaart op ons Healthcenter en bedankt voor deze review.

Leuke club met veel mogelijkheden om lekker te trainen. Aanwezigheid van persoonlijke cloud erg motiverend

Persoonlijke begeleiding en online coaching, omnia is een leuke intensieve functionele training welke maar 30minuten duurt!

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te horen dat we je kunnen motiveren middels ons Cloud systeem, tot snel weer!