Wendy berger

Zeer vriendelijk personeel
Ongedwongen en open sfeer

Heel helder

Danny

Prettig, goede sfeer waar je vriendelijk geholpen word

Hulp bij starters,
Veel varriaties
Vriendelijk

Een leuk en goed bedrijf.

Stolker

Op de persoon gerichte medewerkers. Degelijk apparatuur.
Prima sanitaire voorziening.
Let op: toillet niet vanuit kleedruimte. Check of sauna aan is vo rhet sporten. Staat soms uit.

Op de persoon gerichte medewerkers. Degelijk apparatuur. Prima douche-/kleedruimte.

K kusters

Ls
Ik heb al eerder aangegeven dat ik geen lid meer ben en daarom ook geen berichten uwerzijds meer wil hebben

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Bedankt voor uw bericht. Wij zullen u in de toekomst niet langer de nieuwsbrieven en updates vanuit de club sturen. Mocht u deze weer willen ontvangen dan kunt u ten alle tijden een mail sturen naar... Bedankt voor uw bericht. Wij zullen u in de toekomst niet langer de nieuwsbrieven en updates vanuit de club sturen. Mocht u deze weer willen ontvangen dan kunt u ten alle tijden een mail sturen naar info@healthcenterkrimpenerwaard.nl en zullen we uw aanvraag verwerken. Met sportieve groet,
Team Healthcenter Krimpenerwaard

Rien van Zwienen

Ben al lid sinds 2007 heb alles meegemaakt met dit bedrijf.

In het begin waren die er wel , helaas vervagen ze wel met de concurrentie.

Marjolein B.

Ik was altijd laaiend enthousiast over Healthcenter Krimpernerwaard! Werd altijd gegroet, aangesproken, gelachen en geholpen. Toen het 'oude' team wegging, werden we voorgesteld aan het nieuwe team,... Ik was altijd laaiend enthousiast over Healthcenter Krimpernerwaard! Werd altijd gegroet, aangesproken, gelachen en geholpen. Toen het 'oude' team wegging, werden we voorgesteld aan het nieuwe team, wat ik vervolgens nooit meer heb gezien. Door het personeel dat er nu staat, worden veel leden, inclusief mijzelf, amper of niet gegroet. Ik merk een omslag in sfeer en van klantcontact is nauwelijks meer sprake. Ook de geluidsapparatuur in de zaal van de groepslessen laat te wensen over. Dit is vervelend voor het personeel, zij worden hier op aangesproken maar kunnen hier niks aan doen. Al met al, erg jammer van een sportschool waar ik inmiddels alweer ruim 2 jaar fanatiek sport. Voor mij zou dit een reden zijn om op te zeggen.

Sportapparatuur in de zaal

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Beste Marjolein, gelukkig hebben we elkaar inmiddels al gesproken. Wij wensen u veel plezier en hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten.

Ziet er goed uit. Het personeel is erg vriendelijk en groet altijd bij binnenkomst.
Vooral de instructeurs in de zaal zijn erg aanwezig in positieve zin, zij helpen mij wanneer het nodig is.
Healthcenter Krimpenerwaard is een erg innovatief bedrijf en altijd op zoek naar vernieuwing.

Innovatief en erg hulpzaam.

Aardig personeel, staat altijd klaar en altijd met een glimlach op hun gezicht. Sinds het nieuwe personeel heb ik erg veel vooruitgang geboekt! ps ik zeg houden het personeel. :)

Het personeel en apparatuur.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Dat is fijn om te lezen! We zullen de complimenten zeker doorgeven aan het team, tot snel!

Goed.

Tijdens het sporten wordt je goed geholpen. Zijn klantvriendelijk.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te horen! Bij vragen weet u ons te vinden.