Stolker

Op de persoon gerichte medewerkers. Degelijk apparatuur.
Prima sanitaire voorziening.
Let op: toillet niet vanuit kleedruimte. Check of sauna aan is vo rhet sporten. Staat soms uit.

Op de persoon gerichte medewerkers. Degelijk apparatuur. Prima douche-/kleedruimte.

K kusters

Ls
Ik heb al eerder aangegeven dat ik geen lid meer ben en daarom ook geen berichten uwerzijds meer wil hebben

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Bedankt voor uw bericht. Wij zullen u in de toekomst niet langer de nieuwsbrieven en updates vanuit de club sturen. Mocht u deze weer willen ontvangen dan kunt u ten alle tijden een mail sturen naar... Bedankt voor uw bericht. Wij zullen u in de toekomst niet langer de nieuwsbrieven en updates vanuit de club sturen. Mocht u deze weer willen ontvangen dan kunt u ten alle tijden een mail sturen naar info@healthcenterkrimpenerwaard.nl en zullen we uw aanvraag verwerken. Met sportieve groet,
Team Healthcenter Krimpenerwaard

Rien van Zwienen

Ben al lid sinds 2007 heb alles meegemaakt met dit bedrijf.

In het begin waren die er wel , helaas vervagen ze wel met de concurrentie.

Marjolein B.

Ik was altijd laaiend enthousiast over Healthcenter Krimpernerwaard! Werd altijd gegroet, aangesproken, gelachen en geholpen. Toen het 'oude' team wegging, werden we voorgesteld aan het nieuwe team,... Ik was altijd laaiend enthousiast over Healthcenter Krimpernerwaard! Werd altijd gegroet, aangesproken, gelachen en geholpen. Toen het 'oude' team wegging, werden we voorgesteld aan het nieuwe team, wat ik vervolgens nooit meer heb gezien. Door het personeel dat er nu staat, worden veel leden, inclusief mijzelf, amper of niet gegroet. Ik merk een omslag in sfeer en van klantcontact is nauwelijks meer sprake. Ook de geluidsapparatuur in de zaal van de groepslessen laat te wensen over. Dit is vervelend voor het personeel, zij worden hier op aangesproken maar kunnen hier niks aan doen. Al met al, erg jammer van een sportschool waar ik inmiddels alweer ruim 2 jaar fanatiek sport. Voor mij zou dit een reden zijn om op te zeggen.

Sportapparatuur in de zaal

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Beste Marjolein, gelukkig hebben we elkaar inmiddels al gesproken. Wij wensen u veel plezier en hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten.

Ziet er goed uit. Het personeel is erg vriendelijk en groet altijd bij binnenkomst.
Vooral de instructeurs in de zaal zijn erg aanwezig in positieve zin, zij helpen mij wanneer het nodig is.
Healthcenter Krimpenerwaard is een erg innovatief bedrijf en altijd op zoek naar vernieuwing.

Innovatief en erg hulpzaam.

Aardig personeel, staat altijd klaar en altijd met een glimlach op hun gezicht. Sinds het nieuwe personeel heb ik erg veel vooruitgang geboekt! ps ik zeg houden het personeel. :)

Het personeel en apparatuur.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Dat is fijn om te lezen! We zullen de complimenten zeker doorgeven aan het team, tot snel!

Goed.

Tijdens het sporten wordt je goed geholpen. Zijn klantvriendelijk.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te horen! Bij vragen weet u ons te vinden.

Fijne sportschool. Staan klaar voor personeel en leden.

Alles is bespreekbaar.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Fijn om te horen, tot snel weer!

Sjaak Groen in 't Wout

Mijn ervaring met het bedrijf was zeer goed totdat Freek en Diane er niet meer waren. Het nieuwe personeel kwam in het begin nogal schuw over op mij. Maar door elkaar beter te leren kennen... Mijn ervaring met het bedrijf was zeer goed totdat Freek en Diane er niet meer waren. Het nieuwe personeel kwam in het begin nogal schuw over op mij. Maar door elkaar beter te leren kennen wederzijds is de sfeer weer een stuk beterde geworden. Jammer dat er niet beter gelet wordt op dat personen hun onderbroek ophangen aan de daarvoor bestemde haken voor de handdoek om te gaan douchen. Het schoonmaken en houden van laat wel eens te wensen over. Jammer dat het bedrijf sommige lessen erg makkelijk van het rooster schrapt ondanks dat er altijd een vaste groep was die op vrijdag middag CX Worx volgde. Ik zou het op prijs stellen dat deze les weer terug komt op vrijdagmiddag. De overige deelnemers zouden dit ook graag willen.

Toen ik op deze sportschool begon, toen was het nog niet Healthcenter Krimpenerwaard was de begeleiding uitstekend. Ik woog toen 114 kg en nu 85. Als ik nu een vraag heeft over iets dan wordt ik ook... Toen ik op deze sportschool begon, toen was het nog niet Healthcenter Krimpenerwaard was de begeleiding uitstekend. Ik woog toen 114 kg en nu 85. Als ik nu een vraag heeft over iets dan wordt ik ook perfect geholpen.

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Beste Sjaak, fijn om te horen dat u inmiddels weer de klik met het team heeft kunnen vinden. We zullen qua hygiëne op uw genoemde punten, (nog) strenger gaan toezien. De lessen worden goed gemeten... Beste Sjaak, fijn om te horen dat u inmiddels weer de klik met het team heeft kunnen vinden. We zullen qua hygiëne op uw genoemde punten, (nog) strenger gaan toezien. De lessen worden goed gemeten en op basis daarvan toegevoegd of in sommige gevallen van het rooster gehaald. Wel hebben we daar uiteraard alternatieven voor. Bij vragen weet u ons te vinden, tot snel!

Heel goeie en gezellig sportschool met vriendelijk en professionele team met modern fitnessapparaten. Goeie persoonlijke begeleiding. Top

Reactie Healthcenter Krimpenerwaard:

Goed om te horen! Tot snel weer.