Liesbeth

Fijne instructeurs. Goede sfeer. Leuke groepslessen.

Ik vind het een prima sportschool, maar de douches kunnen echt beter. De straal is te zacht en als er meerdere douchen heb je bijna helemaal geen straal en dan is tie te koud of te warm. Het zou... Ik vind het een prima sportschool, maar de douches kunnen echt beter. De straal is te zacht en als er meerdere douchen heb je bijna helemaal geen straal en dan is tie te koud of te warm. Het zou echt fijn zijn als daar wat aan gedaan kan worden.

Het is er gezellig en schoon. Vriendelijk personeel.

brian de jong

Goed ik ben goed geholpen met het eerste keer sporten waardoor ik een aantal apparaten al zeer goed onder de knie heb gekregen

ja zeker heel erg aardig personeel heel vriendelijk en zeker goeie aanrader om hier te gaan sporten

Enthousiasme, professionaliteit, vriendelijk

David Engberts

Ten eerste, je voelt je gelijk thuis. De medewerkers maken het mooie health center een top iets. Ik heb een persoonlijke coach erbij en die gast, net of ik hem al jaren ken. Alle geduld, leuk... Ten eerste, je voelt je gelijk thuis. De medewerkers maken het mooie health center een top iets. Ik heb een persoonlijke coach erbij en die gast, net of ik hem al jaren ken. Alle geduld, leuk geintje, en heel professioneel. Health center krimpen is een top sportschool.

Goede apparatuur, zeer goede professionele begeleiding. En heel schoon.

Positieve ervaring en goed personeel.

Goede service

Goed opgevangen voor de eerste training. Uitleg van twee apparaten gekregen.

Nee.

Trisha de Bruijn

Vorige week ben ik lid geworden na de rondleiding die ik kreeg. Daarna is er een persoonlijk trainingschema voor mij opgesteld. Je krijgt veel hulp en er hangt een relaxte sfeer.

Persoonlijke begeleiding

Mooi bedrijf ,veel mogelijkheden ,maar na een maand kan ik pas oordelen

Betrokkenheid ,goed betegeld