Goed. Allen erg Jammer dat sommige groepslessen niet savonds zijn, zoals buikspierkwartier. Kan die dus nooit volgen omdat ik overdag gewoon werk. Jammer dat hip30 er ook niet meer is. Omnia word... Goed. Allen erg Jammer dat sommige groepslessen niet savonds zijn, zoals buikspierkwartier. Kan die dus nooit volgen omdat ik overdag gewoon werk. Jammer dat hip30 er ook niet meer is. Omnia word namelijk na een tijdje beetje eentonig. Hip30 was ook erg leuk, zie die graag weer terug.

De instructeurs, metname Hans. Vriendelijke jongen, helpt goed. Geeft goede lessen waar tussen door ook een grapje plaats vind.

andre van der velden

Goede begeleiding ,en advies .

een puntje voor verbetering ,aan het einde van mijn 60 dagen abonement ben ik niet benaderd om het te veranderen of iets anders .
Kwam de volgende dag om te trainen en kon er niet in ....toen...
Kwam de volgende dag om te trainen en kon er niet in ....toen aan de balie wel geregeld maar had mijns inziens ook eerder geregeld kunnen worden .
Toen ook afgesproken dat het nieuwe abonement zal worden geincaseerd ,maar de eerst volgende keer weer niet erin kunnen ,moest toen pinnen ......

Heel mooi en leuk sportschool. Voel me echt op me gemak. Vriendelijke instructeurs.

M van der Smit

Professioneel is het juiste woord, kwaliteit van de apparaten is uitstekend.
Fijne omgang met de mensen die er werken.
klein puntje van aandacht/tip de openingstijden verbeteren in het...
Professioneel is het juiste woord, kwaliteit van de apparaten is uitstekend.
Fijne omgang met de mensen die er werken.
klein puntje van aandacht/tip de openingstijden verbeteren in het weekend.

staan al benoemd onder het kopje ervaring.

Vriendelijk personeel.
Fijne sportschool!
Tot nu toe geen negatieve ervaringen.

Werkende airco!
Oplettend personeel

Goede ervaring. Laagdrempelige instap, want je mag kosteloos kennismaken. Zeer vriendelijke professionele benadering (Tamara deed de intake)

vriendelijk en deskundig.

M. de Deugd-Swets

Bij mijn eerste bezoek werd ik leuk ontvangen, dus dat gaf gelijk een goed gevoel

Nee, zou het zogauw niet weten.

Liesbeth

Fijne instructeurs. Goede sfeer. Leuke groepslessen.

Ik vind het een prima sportschool, maar de douches kunnen echt beter. De straal is te zacht en als er meerdere douchen heb je bijna helemaal geen straal en dan is tie te koud of te warm. Het zou... Ik vind het een prima sportschool, maar de douches kunnen echt beter. De straal is te zacht en als er meerdere douchen heb je bijna helemaal geen straal en dan is tie te koud of te warm. Het zou echt fijn zijn als daar wat aan gedaan kan worden.

Het is er gezellig en schoon. Vriendelijk personeel.