Netty Verheij

Dick van den Hurk

Onvoldoende begeleiding in zaal

leuke groepslessen

Annejetske van der Slik

Werd hartelijk ontvangen. Ik kreeg veel informatie en werd meteen enthausiast. Ik heb een abbo genomen, eergisteren begonnen en toe nu toe zeer tevreden.

Goede en mooie ruimte, fijne begeleiding, hartelijke mensen.

Conny

Ik vind het een zeer fijne sportschool
Ik vind het fijn als nieuweling dat er personeel langs loopt die gezellig met je komt praten en die je helpt
De mensen die er werken zijn zeer...
Ik vind het een zeer fijne sportschool
De mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en dat maakt sporten voor my ook zeker een stuk leuker.

Vriendelijk personeel
Goede mooie apparaten
Fijne plek om te zijn
Goede vertrouwelijke sfeer

Ingrid Haverkort

Goede begeleiding

Tevreden, vriendelijk personeel

Vandaag voor de eerste keer hier getraind. Zeer positieve ervaring. Deskundige instructrice en moderne apparatuur.

De voortgang die digitaal kan worden bijgehouden. Mooi ruime kleedkamer√ó

Celester

Ik vind het een super mooie sportschool met mooie apparatuur. Alles is schoon en wordt goed bijgehouden. Enthousiaste mensen die er werken en de groepslessen zijn geweldig. Daarnaast ook nog eens 15... Ik vind het een super mooie sportschool met mooie apparatuur. Alles is schoon en wordt goed bijgehouden. Enthousiaste mensen die er werken en de groepslessen zijn geweldig. Daarnaast ook nog eens 15 euro goedkoper dan mijn vorige sportschool. Tot nu toe erg tevreden.

Leuke groepslessen, enthousiaste werknemers (niet nep aardig), mooi gebouw, schoon, goede prijs kwaliteitsverhouding

Ilja

Hele goede eerste indruk. zeer service gericht en sportschool ziet er prachtig uit. Zumba van Jeffrey is top! Verder is het schoon en fris, alles goed bijgehouden.

zie boven

Jaap verhoeff

Makkelijk inschrijven, en heel goede begeleiding.

Begeleiding

Heb het erg plezierig ervaren. Goede ervaring met het opstellen van persoonlijk schema.

Persoonlijke benadering