E. van der Schee

Hele mooie sportschool. Zeer prettig personeel. Goed advies en goede begeleiding.

Staan vermeld bij "ervaring met...."

Er is een prettige sfeer en kwalitatieve apparaten. Het personeel is erg persoonlijk en interactief. Het enige wat ik erg jammer vind is dat er bij mijn inschrijving allerlei dingen zijn benoemt die... Er is een prettige sfeer en kwalitatieve apparaten. Het personeel is erg persoonlijk en interactief. Het enige wat ik erg jammer vind is dat er bij mijn inschrijving allerlei dingen zijn benoemt die behoren tot het pakket met begeleiding, wat achteraf niet zo was. Ik denk dat de leiding en het personeel even duidelijke afspraken moeten maken over wat ze nou per pakket verkopen. Zo zegt de een dat je voedingbegeleiding krijgt en de ander van niet. Verder verstaan zij onder begeleiding ‘1 keer in de zoveel tijd afspreken’. Ik had meer gehoopt dat er dagen zouden zijn waar je begeleider met je training zou meelopen.

Tot nu toe slechts 1 bezoek gehad maar erg prettig.
Volledige begeleiding gehad gedurende mijn gehele bezoek ondanks onderbezetting als gevolg van ziekte.

De moeite die er gedaan werd om invulling te geven aan de belofte.

Sjaak Groen in 't Wout

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Goed personeel, jammer dat er diverse personeelsleden vertrokken zijn die ook goed waren, maar ja door positie verbetering kan je ze niet tegen houden. Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Goed personeel, jammer dat er diverse personeelsleden vertrokken zijn die ook goed waren, maar ja door positie verbetering kan je ze niet tegen houden.
Het zou zeer wenselijk zijn dat er wat meer stoelen (o.a. klapstoelen) bij de grote tafel gezet worden , want op deze manier wordt de vaste tafel groep uit elkaar gedreven en dat vinden wij zeer jammer. Kom op met die extra stoelen!!!!!!

Ik was al diverse jaren lid bij de vorige eigenaar. Het is wel goed dat er regel matig wat georganiseerd wordt.

Fijn Healthcenter met moderne klasse en nieuw apparatuur. Personeel en instructeurs Groepslessen zijn goed! Hygiëne goed op orde

Hygiëne goed op orde. Professioneel en mooie club.

M.A. Spek

Na de introductie is het nu een beetje uitvinden hoe de apparaten werken, welke het beste bij mij past.

Het is een prettige sfeer op de vloer, ook zijn de
Medesporters behulpzaam en in voor een praatje of advies.

L.de Weerd

De vragenlijst kan niet op mij van toepassing zijn sport al jaren bij jullie.

Sharon van Duuren

Leuke zumba groepsles, lijkt me erg gezellig om er elke week te komen sporten.

duidelijke en vriendelijke uitleg over de sportschool en de mogelijkheden.

joke van drunen

Afgelopen maandag niet mee gedaan met
de groepsles, was even onwel geworden.

Werd steeds aan mij gevraagd hoe het ging,
water en stroopwafel gekregen, niets was te veel.

S Huys

Geweldig ik had het veel verder moeten doen , Stephanie Bruijs is een topper

Er wordt goed meegedacht en rekening met je gehouden