Positief, leuk en behulpzaam personeel.

Personeel

Wil

Prettige sfeer. Leuk personeel.

Altijd ruimte genoeg om je trainingsprogramma af te werken

Top

Iedereen helpt je, iedereen toont interesse, personeel en begeleiding

Marissa

Gezellige sfeer, schoon en het personeel staat altijd klaar om te helpen!

Begeleiding, sfeer

Natascha

Fijne sportschool, goede begeleiding & erg enthousiast over het Biocircuit!

Begeleiding

Goede ervaringen. Vriendelijk, klantgericht.

Kijken naar de individuele persoon.

Marianne

Heel positief, leuke mensen, goede service, omgeving ziet er mooi en verzoegd uit en het is altijd brandschoon. Ze kennen je bij naam, heel persoonlijk. Dat voelt fijn

De persoonlijke service, moeite nemen om de klanten te leren kennen, altijd vriendelijk, positief en behulpzaam

Ciacoi Vasile

It is by far the best company I have ever been to in my life. I warmly recommend it! You're the best!

E. van der Schee

Hele mooie sportschool. Zeer prettig personeel. Goed advies en goede begeleiding.

Staan vermeld bij "ervaring met...."

Er is een prettige sfeer en kwalitatieve apparaten. Het personeel is erg persoonlijk en interactief. Het enige wat ik erg jammer vind is dat er bij mijn inschrijving allerlei dingen zijn benoemt die... Er is een prettige sfeer en kwalitatieve apparaten. Het personeel is erg persoonlijk en interactief. Het enige wat ik erg jammer vind is dat er bij mijn inschrijving allerlei dingen zijn benoemt die behoren tot het pakket met begeleiding, wat achteraf niet zo was. Ik denk dat de leiding en het personeel even duidelijke afspraken moeten maken over wat ze nou per pakket verkopen. Zo zegt de een dat je voedingbegeleiding krijgt en de ander van niet. Verder verstaan zij onder begeleiding ‘1 keer in de zoveel tijd afspreken’. Ik had meer gehoopt dat er dagen zouden zijn waar je begeleider met je training zou meelopen.