JilliciousWorkz

Zeer correct in communicatie en afhandeling van bestelling.
Jammer dat het misliep met de levering maar hebben hierin zeer professioneel en tegemoetkomend gehandeld.

Communicatie

Reactie Healingjewel.com:

Dankje voor je feedback! Helaas komt het met briefpost nogal eens voor dat het misloopt qua snelheid en bezorging, zeker bij internationale bestellingen. We adviseren daarom aan onze buitenlandse klanten om voor pakketpost te kiezen, zeker als ze het snel en met zekerheid nodig hebben. Graag tot ziens!

Marianne Franssen

Goed. Goeie kwaliteit. Verzending had ik iets sneller gehoopt. Verpakking was uitmuntend!

Prachtige ammoniet. Hele goeie kwaliteit! Mooi!

Reactie Healingjewel.com:

Dankjewel voor je feedback, fijn dat je tevreden bent! Wij hadden die dag meerdere technische storingen inderdaad, als het goed is heb je daar wel email over ontvangen. Graag tot ziens!

Ninette

Een mooie ketting en mooie hanger. Zeer tevreden en mooi verpakt! Snel in huis. Top!

Service

Reactie Healingjewel.com:

hartelijk dank voor je feedback en fijn dat je zo'n goede ervaring met ons hebt :-)

N.Verhoeven

Ruime keuze . Mooie producten.

Mooie artikelen. Verbeterpuntje kan zijn om ook losse kettinkjes te verkopen.

Reactie Healingjewel.com:

Dankjewel voor je feedback, fijn dat je tevreden bent! We verkopen zeer veel losse kettingen: http://www.healingjewel.com/accessoires-sieraden/colliers-voor-hangers/

Syl

Geweldig! Bij de levering kreeg ik een extra steentje omdat deze over was. Lief!

Snelle en correcte levering.

(bloos) dankje!!! :-)

Myra Fecken

Heb zeer goede ervaring met het bedrijf.

Denken met je mee.

Reactie Healingjewel.com:

Dankjewel voor je review, fijn om te lezen!

maria bongers

Fijn bedrijfje. Mooie producten, overzichtelijke
site, snelle levering en zelfs extra gekregen! altijd leuk om kadootjes te krijgen boven bepaald bedrag.

Zie bovenstaand

Reactie Healingjewel.com:

Dankje, leuk om te horen, wij worden weer blij van blije klanten :-)

A. A

Wat ik zocht, kon ik makkelijk vinden op jullie website. En er is Een duidelijke beschrijving bij de producten dat jullie verkopen.

Reactie Healingjewel.com:

dankje voor het plaatsen van je review!

Zoë Sarai Chabot / Top Gear Parking

Een hele fijne koop ervaring en de reacties en uitleg waren vlot, persoonlijk en vriendelijk. Er waren wat problemen met de spaanse post maar er is veel moeite gedaan om dit op te lossen.

Snelle reacties en mails op mijn vragen.

Reactie Healingjewel.com:

hartelijk dank voor je feedback en wij hebben er ook weer veel van geleerd @Spaanse post toestanden ;-)

Margreet

Prima! Mooi verpakt en snel geleverd!

Goede omschrijving van het product, foto's komen goed overeen.

Reactie Healingjewel.com:

hartelijk dank voor je feedback, fijn dat je tevreden met ons bent!