Hanneke Vermeulen

Reiki Practitioner Opleiding

Wat is je ervaring met deze cursus?

Naast het op doen van veel kennis, het leren van een breed scala aan behandelmogelijkheden is deze opleiding transformerend en zielverrijkend.

teunissenmassage

Energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel fijne afgestemde massage echt thuiskomen bij mezelf. Waarbij ik zelf ook weer een diepere laag mocht afpellen van mijn eigen proces.

Fenella Doesburg

Reiki practitioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

prachtige combinatie van verrijking van kennis, technieken en werken aan mijzelf

Sanne

Reiki Practitioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

In vier maanden heb ik ontzettend veel geleerd. Over mezelf, de Chinese geneeskunde en mooie, aanvullende reiki technieken, maar nog zoveel meer! Samen met mijn medestudenten heb ik een ontzettend... In vier maanden heb ik ontzettend veel geleerd. Over mezelf, de Chinese geneeskunde en mooie, aanvullende reiki technieken, maar nog zoveel meer! Samen met mijn medestudenten heb ik een ontzettend mooie ontwikkeling doorgemaakt. Toña heeft vanaf het eerste moment een veilige omgeving gecreëerd waarin we allemaal ons eigen proces konden doormaken en volgen. De lessen ging diep en theorie en praktijk werden goed afgewisseld. De belofte dat we na deze opleiding een allround healer zouden zijn is meer dan waargemaakt! Ik voel me sterker en ik ben er klaar voor om heel veel mensen de magie van reiki te laten ervaren.

Ingrid

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het waren 2 prachtige cursusdagen waarbij ik veel verbondenheid voelde vanuit de groep en weer veel over de universele energie geleerd heb.

Robert Meiling

Energetische Massage

Prachtige opleiding

Mirjam

Cursus Reiki

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ontzettend waardevol en zeer professioneel begeleid

Marpessa Noordwijk

Energetische massages niveau 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een bijzonder, mooi maar vooral helend weekend voor mij.
Liona geeft de cursus met zoveel liefde en aandacht!
Ik kan niet wachten om nog veel meer te leren bij jullie.

Stan De Klerk

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goed , veel inzichten gekregen en verdieping van reiki

Anneke Verweij

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zó ontzettend fijn. De warmte en veiligheid die Toña en Marcelino creëren heb ik nog nooit bij een cursus of opleiding ervaren. Dan daarbij de kennis die op een hele respectvolle manier wordt... Zó ontzettend fijn. De warmte en veiligheid die Toña en Marcelino creëren heb ik nog nooit bij een cursus of opleiding ervaren. Dan daarbij de kennis die op een hele respectvolle manier wordt overgebracht. Dit is echt van hart tot hart!