Bjorn Claassens

Energetische massage voor stellen

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel veel geleerd en ontzettend fijn om dit samen met mijn eega te doen. Het heeft, merken wij, ook een soort therapeutische werking voor de relatie omdat je heel erg met elkaar bezig bent op... Heel veel geleerd en ontzettend fijn om dit samen met mijn eega te doen. Het heeft, merken wij, ook een soort therapeutische werking voor de relatie omdat je heel erg met elkaar bezig bent op allerlei niveau's.

Lodewijk

Energetische massage voor stellen

Een verrijking!

Jeroen Voorburg

Cursus Reiki

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg goed en professioneel gegeven met zowel theorie als praktijk

Stefanie

Reiki Cursus 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een zeer verrijkende ervaring. Zowel de plek als de begeleiding zijn uitstekend. Docent Tonā weet haar kennis en ervaring met veel liefde en passie over te brengen. De cursus is ervaringsgericht met... Een zeer verrijkende ervaring. Zowel de plek als de begeleiding zijn uitstekend. Docent Tonā weet haar kennis en ervaring met veel liefde en passie over te brengen. De cursus is ervaringsgericht met tegelijk ook diepgang. De twee cursusdagen smaken naar meer.

Lisette Cucaro

Reiki eerste graad

Wat is je ervaring met deze cursus?

Positieve ervaring. Ik vond dat de cursus met veel aandacht gegeven werd. De sfeer was open en professioneel. Veel geleerd over de oorsprong, toepassing en filosofie van Reiki. Veilige en rustige... Positieve ervaring. Ik vond dat de cursus met veel aandacht gegeven werd. De sfeer was open en professioneel. Veel geleerd over de oorsprong, toepassing en filosofie van Reiki. Veilige en rustige omgeving die weldadig is voor de mind.

Monika

Hypnose m.b.t. Watervrees

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb de hypnotherapie als erg positief ervaren: stap voor stap uitleg van het proces; heel veilig gevoel en prettig contact.
Ik zie het resultaat van de hypnose nu terug na de eerste zwemles!

Immanuel

Cursus Reiki

Wat is je ervaring met deze cursus?

Super fijne en professionele begeleiding met veel inhoudelijke kennis en relevante aanverwante onderwerpen die aan bod komen.

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel positief! Mooie combinatie tussen oefenen en theorie.

Jeen

Cursus: Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele interessante 'hands-on' training met voor ieder een persoonlijke (en andere) ervaring.
Tonya als docent maakt het verschil.

CSWM

Cursus