Ask Kristel

Oosterse Elementenleer

Wat is je ervaring?

Hele mooie en fijne lesdagen van Gita gehad. Zoveel kennis wat ze deelt en met praktische handvaten kan je zelf ook al aan de slag. Heel fijn, dank!

Helma

Reiki 1 Intensive

Wat is je ervaring?

Prachtige cursusdag! Het was fantastisch met een groot compliment voor Karan. Voor zijn zorgvuldigheid en zorgzaamheid. Het voelde voor mij veilig en met erg veel liefde en toewijding.

Marieke van Staaveren

Reiki 1 Intensive

Wat is je ervaring?

Een hele fijne dag, alle kennis weer herhaald en vol energie weer naar huis. Meer dan voldoende aandacht voor jezelf en voor elkaar. Namaste.

Erik Siegers

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Heldere uitleg, fijne docenten. Mooi om het geven en het ontvangen van de massage te ervaren. Wat het doet en hoe je het doet.

Jeroen Kaatee

Bijzonder voorbij de woorden

Studio Leemans

Energetische massage

Magisch!

Ann Demeulemeester

Wat is je ervaring?

Schitterend, diepgaande tweedaagse. Een goede balans tussen praktijk en theorie

Manon Welling / Mama Chi Massage

Energetische Massage

Wat is je ervaring?

Uitstekende cursus zowel voor verdieping als voor startende lichaamswerkers

Kim Stecher

Wat is je ervaring?

Fantastisch. Wat een heerlijke lessen en zo veel kennis en kunde

Daniëlle

Wat is je ervaring?

Het was een mooie en bijzondere ervaring die me heeft geholpen in het verbinden met mezelf en te voelen. Ik vond de docenten en begeleiders heel kundig en warm en een fijne groep waarin ik me veilig... Het was een mooie en bijzondere ervaring die me heeft geholpen in het verbinden met mezelf en te voelen. Ik vond de docenten en begeleiders heel kundig en warm en een fijne groep waarin ik me veilig voelde.