Informatie op de site
Het product

Vida

Snelle levering, goede kwaliteit, installatiehandleiding kan beter.

Michel

Product werkt vooralsnog goed, maar de installatiehandleiding deugt niet. Om de garagedeuropener te kunnen monteren heb je diverse hulpmaterialen zoals beugels nodig. Dat was me bij aanschaf nog... Product werkt vooralsnog goed, maar de installatiehandleiding deugt niet. Om de garagedeuropener te kunnen monteren heb je diverse hulpmaterialen zoals beugels nodig. Dat was me bij aanschaf nog niet duidelijk .

Super goed , je wordt goed en snel geholpen en de helpdesk met betrekking tot vragen is snel en goed behulpzaam

De Bruyne Ch.

Nog niet geplaatst

Super netjes verpakt en vlot geleverd ook in het buitenland. Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit en de eenvoud van installatie.

Annie Trappeniers

Eerste bestelling was door mijn schuld verkeerd. Heb contact opgenomen via e mail en vlug een antwoord gekregen en een oplossing

Josefien

Zeer behulpzaam en snelle service! Goede producten en fantastische ondersteuning met video 's

H van Ophuizen

Goede ervaring snel en correct geholpen en een zeer snelle levering

Van duijn

Ongeveer een jaar geleden een garagedeur opener gekocht. Hij werkt perfect. Laatst nummer slot bijbesteld deze werkt ook perfect. Ook een druk knop voor binnen. Deze werkte niet maar met een mailtje... Ongeveer een jaar geleden een garagedeur opener gekocht. Hij werkt perfect. Laatst nummer slot bijbesteld deze werkt ook perfect. Ook een druk knop voor binnen. Deze werkte niet maar met een mailtje gestuurd werd direct beantwoord en een nieuwe gestuurd. Top absolute aanrader.