stefania

Looks very fake product!!!!

Wat kunnen we verbeteren?

I received a fake product,is not what i used to buy before!!! Is not even sealed!!! Don't order from this website,never!!!!!!!!

Reactie HBCare.nl:

We are an official L’Oréal dealer for many years already and we buy all products directly from L’Oréal. We can assure you that the products we offer are 100% authentic.

Snel, goede prijs/kwaliteit

Mijn pakje is automatisch geretourneerd en de track en trace code gaf aan dat het nog steeds onderweg was. Ik heb opnieuw hetzelfde besteld, omdat ik het dringend nodig had. Ik had het voor 22.00...

Wat kunnen we verbeteren?

Duidelijk aangeven bij welke stap je aan kan geven dat je het bij een afhaalpunt wilt laten bezorgen. Ik kreeg namelijk onder het kopje om mijn persoonlijke gegevens in te vullen, gelijk het kopje voor “afleveradres”. Hier kon ik alleen maar een adres invullen en niet aangeven om het naar een afhaalpunt te leveren. Hierdoor is mijn pakketje niet naar het juiste adres gestuurd en automatisch geretourneerd (zonder dat ik hiervan een bericht kreeg). Ook is het prettig als er duidelijk aangegeven wordt dat een product niet leverbaar is en de bezorging hierdoor langer kan duren. Een pop-up tijdens het winkelen/ afrekenen en/ of een mail achteraf van de bestelling zou hierbij kunnen helpen en verduidelijken. Ik heb namelijk niet zien staan dat een van mijn producten niet leverbaar waren.

V. de Ruiter

Mijn ervaring met HB Care was prima! De prijs was de doorslag voor het plaatsen van mijn bestelling, toen kon ik daarbij ook nog een gratis L'oreal shampoo van maar liefst 1500ml toevoegen en de...

Wat kunnen we verbeteren?

Niks ik heb geen feedback voor jullie, ik ben echt tevreden!
Ik weet dat shoppers het wel altijd leuk vinden als er sample'tje bij een bestelling zou kunnen worden toegevoegd, vanaf een bepaald bedrag bijvoorbeeld.. ik doe dat zelf ook altijd bij bestellingen die ik verstuur, alleen zit ik in een andere branche, beauty en cosmetica..
Ik krijg daar echt altijd hele leuke en lieve reacties over, een gekleurd wrapping paper, een sampletje en een bedankt stickertje en de klant voelt zich enorm gewaardeerd, speciaal en verwend 😊😉

Prima snelle levering

E.G. Kemperman

Wat kunnen we verbeteren?

even een bevestiging van mijn betaling svp.

Prima , snelle levering !

Super snelle service en goeie prijzen!

Ewout Paulusma

Ik miste alleen het pompje wat in de fles moet