Haxo

Gerda

Correcte service met perfecte snelle levering. Top!

Correcte service met perfecte snelle levering. Fantastisch!

O Voortman

Heel goed bedrijf. Echt aan te bevelen

Deskundig personeel, meedenkend. Afspraken nakomen.

Ruud

Duidelijke site. Betrouwbaar en snelle service

Snelle levering.

Den Ouden

Subliem, zeer snelle levering, volgende dag in huis. Kon niet beter!

Snelle levering, netjes verpakt

Ellen L.

Super service

Snelle levering en zeer goede service

prive

Prima website

veel artikelen, snelle levering

Haxo

Ik bestelde een vuurschaal bestaande uit terracotta (die er uit zag als beton) en een metalen onderstel. De schaal was jammer genoeg niet bestand tegen de hitte van het vuur. De schaal barstte... Ik bestelde een vuurschaal bestaande uit terracotta (die er uit zag als beton) en een metalen onderstel. De schaal was jammer genoeg niet bestand tegen de hitte van het vuur. De schaal barstte meteen na het aansteken van het vuur. Volgens het bedrijf heb ik de handleiding niet gevolgd. De brandende houtblokken zouden de schaal zelf niet mogen raken, om barsten te voorkomen. Wie denkt dat dit mogelijk is, is bij mijn weten niet goed wijs. Terugbetaling was niet mogelijk. Ik kreeg wel 10% korting op een volgende bestelling. Hier ben ik uiteraard niet op ingegaan. Een nieuwe bestelling moeten ze niet verwachten. €98 in de vuilbak. Dankuwel.

Tijdige levering

Jacqueline Soomers

Heel goed ingepakt

ET

Ik had enkele producten online besteld en betaald. Nadien bleek dat 1 product niet voorradig was. Ik kreeg zeer snel een telefoontje om me dat te melden. De situatie werd zeer klantvriendelijk en... Ik had enkele producten online besteld en betaald. Nadien bleek dat 1 product niet voorradig was. Ik kreeg zeer snel een telefoontje om me dat te melden. De situatie werd zeer klantvriendelijk en correct afgehandeld door de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn. Ook al kon ik niet alle bestelde producten ontvangen toch heb ik geen enkel nadeel geleden.

Zeer klantgericht, oplossingsgericht en vriendelijke service

Schilder

Prima levering, goed verpakt en keurig op tijd bezorgd. Betaling gaat goed. Tja, belangrijk(ste)... vaal de laagste prijs op internet.

Prijs, snelle levering