Haxo

Jody L.

Mijn ervaring met dit bedrijf is helaas slecht. Op 12 april 2021 schroeven besteld; het is nu 20 mei en ik heb ze nog steeds niet. Gemaild en gebeld en te horen gekregen dat er problemen zijn met de... Mijn ervaring met dit bedrijf is helaas slecht. Op 12 april 2021 schroeven besteld; het is nu 20 mei en ik heb ze nog steeds niet. Gemaild en gebeld en te horen gekregen dat er problemen zijn met de leverancier. Verder doet men niets om het op te lossen. Wellicht een belletje naar de leverancier? Pas op z’n minst de levertijden op de website aan. Dat is wel zo netjes voor nieuwe klanten.

Goed bereikbaar en vriendelijke mensen aan de telefoon

Jan

Goeie prijzen, maar de levertijden zijn nagenoeg nooit zoals aangegeven op de website. Meerdere keren hier besteld, maar elke keer weer ging de levertijd van 2-5 dagen naar 1 maand, omdat het niet... Goeie prijzen, maar de levertijden zijn nagenoeg nooit zoals aangegeven op de website. Meerdere keren hier besteld, maar elke keer weer ging de levertijd van 2-5 dagen naar 1 maand, omdat het niet goed in het systeem stond. Overigens wordt dit nooit op de website aangepast, ondanks die belofte. Je moet hier niet zijn voor de goede service of de snelle levering. Is de AliExpress van Nederland.

Goedkoop

Walther

Zeer goed

Stijn

Ik heb nog maar 2x besteld bij Haxo en 2x langer dan een maand moeten wachten op mijn goederen, alhoewel het op de website anders aangegeven staat. Dat is ronduit oneerlijk! Op sommige tuinspullen... Ik heb nog maar 2x besteld bij Haxo en 2x langer dan een maand moeten wachten op mijn goederen, alhoewel het op de website anders aangegeven staat. Dat is ronduit oneerlijk! Op sommige tuinspullen kan je gewoonweg geen maand wachten...

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling, maar daar heb je niet veel aan natuurlijk.

Morp de Rooij

Top bedrijf snelle levering

Denken vooral mee in het voordeel van de klant.

Svn

Goede service

Top

Petrova Suzana

Zeer tevreden, snelle levering, lage prijzen, kan het aleen maar aanbevelen

Snelle levering, goed bedrijf

ChezZoë

Bedankt voor de hele snelle levering ! En kwaliteitsvolle producten

- snelle levering
- goedkoop
- kwaliteot

bakkum bv

Ik heb een vaas gekocht, de eerste keer kreeg ik pas na een 6 dagen een antwoord dat het artikel niet meer te bestellen was. Daarna een andere besteld en dit ging goed. Ik had al betaald. Het zou... Ik heb een vaas gekocht, de eerste keer kreeg ik pas na een 6 dagen een antwoord dat het artikel niet meer te bestellen was. Daarna een andere besteld en dit ging goed. Ik had al betaald. Het zou beter zijn als er op de website zichtbaar is of het artikel wel te bestellen is of niet

mooi artikel, wel erg blij mee

Annegien

Snel geleverd en gekregen wat ik bestelde en verwachtte

Nette afwikkeling