Haxo

Car

Jammer dat ze eerst een verkeerd product gestuurd hadden, maar gelukkig hebben ze dit goed opgelost. Het heeft wel wat tijd gekost.

De site is duidelijk en overzichtelijk.

C. Broere

Onderdeel was niet op voorraad, maar is binnen de verwachte tijd geleverd, wat voor mij prima was.

Werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd en kreeg de mogelijkheid aangeboden de opdracht te annuleren, als het me te lang zou duren.

Patrick Lemmens

Haxo heeft een overzichtelijke en degelijke website. Online bestellen was geen probleem. De levering werd correct en goed verzorgd.

Goede duidelijke website. Voordelige prijzen.

Sandra

Goede prijzen en produkten met snelle levering

Gerard de Groot

Bestelling goed verpakt en snel geleverd. Goede website

zie boven

Is niet heel erg groot; ik heb een kleine bestelling gedaan via de webshop en dat was een prettige ervaring.

Het product dat ik bestelde was niet op voorraad en ik werd goed op de hoogte gebracht van de vertraging maar ook vooral wat de voortgang was. Prima.

Jan Geerts

Eerste kennismaking via website gaf een positieve indruk, vandaar ook een bestelling geplaatst. Eerste info aanvraag per mail snel beantwoord, op de tweede jammer genoeg geen antwoord meer gekregen.

De meldingen bij stand van zaken levering artikel. De verwittigingen per mail dat levering vertraging heeft is zeker positief.

Wilfried Rutjes

Uv lamp besteld en mooi op tijd geleverd !

Goede website

Prima.

Ook na telefonisch overleg i.v.m. ontbreken onderdeel aan de regenton

duidelijke webwinkel

Linda Simon

Goede ervaring met Haxo gehad. Ik heb keurig een email ontvangen met de melding dat mijn bestelling iets later zou komen kmdat deze niet op voorraad was, en uiteindelijk nog binnen 5 dagen ontvangen.

Goede communicatie naar klant toe.