Haxo

Haxo Ook benieuwd naar feedback over de webshop Haxo? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company548
Uitstekend (10/10)
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Haxo met 8.8/10. Gebaseerd op 548 ervaringen.

Christian
Christian

De bestelling werd uiterst snel geleverd, in 24 uur tijd !
Goederen waren eveneens zeer stevig verpakt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Héél vlotte bestelling en levering.

Verboom
Zeer slecht (2/10)
Verboom

Geen 1 zeer onprofessionele bedoeling
Geen reactie meer op mail niks meer

Score voor Haxo:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Totaal ruk na een week mn bestelling nog niet binnen ..
hierbij stond de avond van de bestelling voor 23:00 besteld volgende dag in huis ..
nou niet dus .
en reageren op je mail nee hoor .

Adrie

Haxo heeft zeer veel producten waar je uit kunt kiezen, heb er een paar keer besteld, maar helaas kloppen alle productomschrijvingen niet geheel, waardoor ik verkeerde producten heb besteld. tevens is de klantenservice niet naar behoren, je moet heel erg lang wachten aan de telefoon en emails worden niet tijdig en volledig beantwoord. helaas is de klantenservice ook niet helemaal thuis in het gardena micro drip system, ook hierdoor heb ik verkeerde producten geleverd gekregen.

sagius
sagius

Enorme snelle service.
woensdagmiddag besteld en donderdag smiddags in huis.
super.

Sake

Overzichtelijke website, waar duidelijke levertijden aangegeven staan. voor onze klus hadden wij 24x kruisheng nodig (€ 215), waar 2 werkdagen levertijd bij stond. echter na 7 dagen (5 werkdagen) geen kruishengen gezien, waardoor klus vertraging oploopt. ik heb tot 2 maal toe contact geprobeerd op te nemen met de klantenservice, maar zonder succes (er bleven uiteindelijk na uur wachten, nog steeds 2 wachtenden voor mij). ook via de email en via de online contactformulieren contact gezocht! inmiddels hebben wij elders de kruishengen besteld....

Simon Dam
Voldoende (6/10)
Simon Dam

Bestelling en levering verlopen prima volgens afspraak ! Dus klein beetje twijfel om uw bedrijf 100% bij anderen aan te bevelen, maar dat zult u wel kunnen begrijpen.

Score voor Haxo:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit van de door mij bij u bestelde artikelen..
28-9-2015 heb ik bij u twee kleine vijverpompjes en 2 decoled lampjes bij u afgenomen, deze zijn inmiddels allen ter ziele..
dus mijn reserve pompje en lampje hebben het inmiddels ook begeven. afgelopen maand heb ik van beiden weer 2 setjes bij u gekocht het eerste door mij geïnstalleerde lampje heeft het al na 1 week begeven. (3 van de 6 lampjes van de decoled zijn 30 zijn deffect) .

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima! snelle levering, mooi product, eenvoudig in elkaar te zetten, goed op de hoogte gehouden van voortgang levering.

Goed (8/10)
Score voor Haxo:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn bestelling van een reiger is prompt en correct afgehandeld.

zie bovenstaand

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende ervaring: super snelle bezorging en de laagste prijs.

Martine Guilmot
Martine Guilmot
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit is de eerste maal dat ik bij haxo bestel en ik ben zeer tevreden over het product en de snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Haxo.nl is de doe het zelf kluswinkel met ongeveer 10.000 klusartikelen voor binnen en buiten. Van speciale ijzerwaren tot houten klimplantenrekken en goedkope tuinafvalzakken. En van professioneel gereedschap tot kindergereedschap. Waar de bouwmarkt stopt begint ons assortiment. Ontdek ook de webshop Haxo.nl.
Adres
Osloweg 91 a