Haxo

Inge van den Heuvel

Super goede ervaring, vriendelijk geholpen toen bleek dat er twee moeten ontbraken bij m’n hangmat, volgende dag al nageleverd!! Top

Snel ,vriendelijk!

GerrT

In eerste instantie positief; snelle levering in deugdelijke verpakking.
In eerste instantie positief; snelle levering in deugdelijke verpakking.
In tweede instantie negatief; artikel geretourneerd (zoals bij aflevering) binnen de gestelde termijn van 30 dagen en na twee weken nog steeds geen geld terug ontvangen met verklaring dat ik het artikel niet heb gebruikt waarvoor het bedoeld was en het artikel (een generator) in onderzoek was?
Via de Haxo website contactformulier invullen lukt niet en via de website een vraag stellen lukte ook al niet? Moest ik wel contact zoeken met Haxo via mijn eigen email account!

Ze verkopen heel veel producten

Geertje

Op maandag 29 april raamopeners en alusowers van Royal Well besteld, dezelfde dag kreeg ik bericht dat de bestelling klaar stond voor verzending, we zouden nog een track&trace krijgen. Op donderdag... Op maandag 29 april raamopeners en alusowers van Royal Well besteld, dezelfde dag kreeg ik bericht dat de bestelling klaar stond voor verzending, we zouden nog een track&trace krijgen. Op donderdag nog niets gehoord en eens gebeld.De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar dus een mail gestuurd. Vrijdag geen antwoord gehad en nog eens gebeld, op de voicemail ingesproken. Daarna krijg ik een mail dat de zending nog niet compleet is en dat deze ws na de Pasen pas komt. Wij zijn dan ook zeer verbaasd dat de zending dan plotseling vrijdagmiddag 2 april geleverd wordt. De klantenservice weet blijkbaar niet waar ze mee bezig is

Weinig

Boogaard

Goed uitgebeeld op site wat je zoekt

Rob Knol

Niet zo goede ervaring.
Levertijd was 8 dagen ipv beloofde 2 tot 5 dagen.
Niet zo goede ervaring.
Levertijd was 8 dagen ipv beloofde 2 tot 5 dagen.
Maar het monteren is een crime. Ik vind me zelf redelijk handig en ben ook nog ing, maar het monteren is ontzettend moeilijk.
Ondanks dat de montage instructie uitvoerig is, heb ik na 5dagen de kast nog steeds niet in elkaar gezet. ook zijn de schroeven met zeer geringe verschillen niet goed uit elkaar te houden. verder mankeren er schroefjes

Het eindproduct plaatje ziet er wel goed uit.

B.jochems

Goede ervaring met Havo.nl

Iets verkeerd besteld even mail gestuurd had zo antwoord terug werd netjes geholpen met mijn vraag ik ga zeker weer iets bestellen als ik iets nodig heb de prijzen zijn oké niets te duur

dael monica

Slechter kan niet,al meer dan een maand aan het wachten op mijn bestelling,word niet op de hoogte gehouden moet zelf steeds e-mail sturen om te vragen wanneer mijn bestelling gaat verzonden worden

GEEN DUS

Frans Bakker

Goede communicatie, stipt gelevers, goed verpak.

Snelheid

Klooster

Genoeg keuze

Niet zo blij al bestelling gedaan op 13 maart en nog altijd niet ontvangen dan ging het de week na dien verstuurd worden weer naar ge mailt dan ging het 29 maart verstuurd worden en omdat ik niks... Niet zo blij al bestelling gedaan op 13 maart en nog altijd niet ontvangen dan ging het de week na dien verstuurd worden weer naar ge mailt dan ging het 29 maart verstuurd worden en omdat ik niks hoorden zelf gemaild nu stuurde ze dat 7 april verstuurd zal worden ik ben eens benieuwd ik ben het vertrouwen wel een beetje kwijt maar ja ik zal maar wachten zeker dan staat er op hun saté verstuurd tussen 2a4 dagen waar dat zijn weken volgens mij