Privé

Heel trage levering + verkeerde informatie op hun site

Stoppen met kortingen te vermelden die feitelijk bedrog zijn

Arie den Boon

Objectief advies en snelle levering

Veel variatie

meer details over aansluiten zou prettig zijn

Ruud van Munster

Ik ben erg blij met het deskundige (telefonische) advies dat ik tijdens de aanschaf kreeg. Het heeft mij goed geholpen de juiste beslissingen te nemen voor de vervanging van mijn huidige domotica... Ik ben erg blij met het deskundige (telefonische) advies dat ik tijdens de aanschaf kreeg. Het heeft mij goed geholpen de juiste beslissingen te nemen voor de vervanging van mijn huidige domotica systeem.

Veel informatie over de producten maar ook over het gebruik ervan.

Een aantal links naar informatie kon ik niet vinden

Donny

Is een klantgericht bedrijf en komt afspraken na, service is heel goed bin Hashop.

Duidelijke website en goed aanbod.

Moos

Prima leverancier, goede site , prima prijs en op tijd geleverd

Duidelijk en betrouwbaar

Dennis

Snel en netjes bij afhandeling van een probleem als er iets verkeerd is gegaan, ook al is het jouw schuld.

Klantgericht

Henk

Ik was op zoek naar een video bewaking systeem voor een eenmanszaak. Ik stuitte in het onderzoek op deze website. Ik heb contact gehad met Jos en die heeft mij goed geholpen. De set is binnen. Hij... Ik was op zoek naar een video bewaking systeem voor een eenmanszaak. Ik stuitte in het onderzoek op deze website. Ik heb contact gehad met Jos en die heeft mij goed geholpen. De set is binnen. Hij hangt nog niet en is dus nog niet in gebruik.

Veel informatie voor een leek

Filmpjes korte reviews van artikelen. Hoe ziet het eruit wat is de beeld kwaliteit.

Dennis

Alles duidelijk op de site. Met voorbeelden van domotica toepassingen. Doen wat ze beloven.

Veel producten te koop. Kennis van zaken

Mart van den Berg

Is prima

Goed advies en uitleg bij bel contact duidelijk en onderbouwd!!!

Zo door gaan en vast houden aan goede service en de klant begeleiden daar in.

Peter

Halstarrige houding irriteert

Die zijn - gezien mijn ervaringen - voor deze review helaas niet relevant...

Als je verkeerde informatie geeft op je website, ontken het dan niet terwijl je ondertussen de info aanpast. En als consequentie daarvan: vergoed de verzendkosten als de klant om die reden zijn... Als je verkeerde informatie geeft op je website, ontken het dan niet terwijl je ondertussen de info aanpast. En als consequentie daarvan: vergoed de verzendkosten als de klant om die reden zijn aankoop wil retourneren.
Dit reviewformulier dwingt me om alle velden in te vullen. Als ik dat eerlijk zou doen, dan geef ik voor alle stappen tot en met de levering vier of vijf sterren. Mijn oordeel wordt echter bepaald door het feit dat Hashop weigerde de verzendkosten te betalen die ik moest maken om mijn bestelling te retourneren toen die niet aan de omschrijving op de website bleek te voldoen.