Ed

Omdat ik snel een Domotica ConbeeII stick nodig had heb ik gezocht naar een winkel die snel levert. Volgens de HAShop website product op voorraad en de volgende dag afgeleverd.
Dus maandag...
Dus maandag besteld, echter... pas donderdag geleverd. Kijk, dan had ik hem voor driekwart van de prijs bij Reichelt besteld. Reichelt geeft aan levertijd 3-4 dagen en leveren vaak al met 1-2 dagen. Dat is de belofte andersom, en die bevalt wel goed.
Dus prijs/ levertijd niet ok.

Product is ok.

Veel te laat geleverd. Dus HAShop: product goed maar levertijd niet meer hedendaags (jaha, ik weet het, we zijn verwend, bol levert al dezelfde dag - meestal niet nodig maar handig als een keer wel... Veel te laat geleverd. Dus HAShop: product goed maar levertijd niet meer hedendaags (jaha, ik weet het, we zijn verwend, bol levert al dezelfde dag - meestal niet nodig maar handig als een keer wel gewenst.)
Dus prijs/ levertijd niet ok.

Één mail over dat de bestelling is verstuurd is beperkt.

Patrick Berger

Meerdere aankopen gedaan en allemaal perfect ontvangen.

Kant en klaar, snel verzonden, precies zoals aangegeven

Je kan niet kiezen als het bijv. op een andere dag/avondbezorging verstuurd moet worden

Aldo

Groot assortiment Home automation producten van goede kwaliteit. Veel informatie bij de producten om tot een juiste beslissing te komen.

Alles voor Home automation is hier te vinden, zelfs met opleidingen.

Ton

Prima, op de vragen die ik had kreeg ik na een paar dagen antwoord.

Goede technische uitleg

neen

Stef

Uitstekendd service. HA netjes pre-installed op mini-pc.

Correct. Snel.

Geen.

Ad van Dijk

(Intel NUC met Home Assistant) Vlot geleverd, al helemaal geconfigureerd, startklaar.

Vakkundig

Nee, geen idee

Oosterik

Perfect

Snel afhandeling

Iwan Schutterop

Gewoon goed!

Voordeelbundel zorgeloos voor je geïnstalleerd en wel thuis ontvangen.

A.

Goede, duidelijke site

A Boers

De levering werd snel en op tijd afgeleverd.

Service

De informatie van een besteld product komt niet overeen met het geleverde product