Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?

Theo Widdershoven

VLotte en zeer vriendelijke behandeling. Telefonisch moeilijk bereikbaar.

Widdershoven

Zeer prettig behandeld door vriendelijke medewerkers

Joke de Jong Kroezen

Erg prettig

E.C.M. Mulder-van der Steen

Zoals blijkt uit onderstaande beoordeling ben ik uitermate tevreden over de hartkliniek.
Er werd een zeer hoge bloeddruk (rechts) geconstateerd. Ik ben al lang bekend met hypertensie waarvoor medicatie van mijn huisarts.
Mijn huisarts is in het verslag niet op de hoogte gesteld van de gevonden bloeddrukwaarden. Misschien dat hij dit nog mag vernemen.

Hans ten Berge

Zeer klantvriendelijk

TH

Prima ervaring, alle tijd en aandacht. Goed naar je geluisterd

Timmer

Zeer goede ervaring. Onlangs geweest. Hartelijke ontvangst en cardiologe. Ik ben geweest in Hoogeveen. Al eerdere ervaring gehad met hartkliniek in Almere en Lelystad. Ook deze vestigingen zijn... Zeer goede ervaring. Onlangs geweest. Hartelijke ontvangst en cardiologe. Ik ben geweest in Hoogeveen. Al eerdere ervaring gehad met hartkliniek in Almere en Lelystad. Ook deze vestigingen zijn zeker aan te bevelen

Regina van den Berg- van Rooyen

In alle rust en volle aandacht heb ik mijn bezoek ervaren.

A.C. van der Heijden-Muller

Prima locatie voor mij. Prima behandeling

G.Radius

Efficiënt vriendelijke en mijn eerste indruk is grondige en zorgvuldige aanpak.
Wel lijkt het druk te zijn ,we werden nogal gestoord,vond ik begrijpelijk maar wel vervelend.