Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?

Jan Wassens

Positieve ervaring met betrokken medewerkerw

T.B Broens- Sijtsma

Als heel prettig ervaren

G van Zunderd

Hardwerkend personeel met hart voor de zaak. Vond de contacten zeer prettig en er werd voor mij en mijn vrouw voldoende tijd vrij gemaakt om uitleg te geven. Kan het iedereen van harte aanbevelen om... Hardwerkend personeel met hart voor de zaak. Vond de contacten zeer prettig en er werd voor mij en mijn vrouw voldoende tijd vrij gemaakt om uitleg te geven. Kan het iedereen van harte aanbevelen om met de Hartkliniek contact op te nemen bij hartproblemen.

T. Muschter-Jonker

Ik vond het een positieve ervaring.
Ik vond het een positieve ervaring.
Duidelijke communicatie met de arts, die ik als zeer deskundig zie. Deze 'tweede mening' heeft bevestigd wat mijn huisarts en ikzelf al hadden verwacht maar door een 'eerste mening' niet werd onderschreven.

te Pas

Goed, ben naar tevredenheid geholpen

Els van der Staak

Positief

Mevr Rutten-Emmen

Zeer bijzonder ontvangen alles werd op heel vriendelijke wijze verteld voor iedereen een aanrader.

A.Baneman-Beckman

Ik kan niet anders zeggen dan uitstekend!