Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?

Marty

Prima, snel en efficiënt. Vriendelijke medewerkers.

J.Raven

Zeer adequaat en prettig.

Tineke van Seggelen

Gezellige open ontvangst,geen ziekenhuis gevoel.

Kaal

Ik vond het een goed ontvangst

Patient dkt Van Spelde

Bij binnenkomst een mooi pand en het straalt een serene rust uit

Esther Dijkstra

Wordt goed naar je geluisterd en geantwoord op de vele vragen die gesteld is.

Vera Boddeke

Keurige , beleefde ontvangst. Goede omgeving

Richard Bos

Vriendelijk, er word goed naar je geluisterd

Henda

Volgens de site wordt de patient in z'n eerste contact met de Hartkliniek ook gewezen op het bestaan van een klantenportal, te weten Wellbee. Indien men daarvoor belangstelling heeft, zouden meteen... Volgens de site wordt de patient in z'n eerste contact met de Hartkliniek ook gewezen op het bestaan van een klantenportal, te weten Wellbee. Indien men daarvoor belangstelling heeft, zouden meteen de eerste stappen ter verkrijging van een account worden gezet. Helaas is mij deze vraag niet gesteld en kost het mij achteraf veel moeite dit recht te zetten (dacht b.v. in eerste instantie dat je de Wellbee-APP -want deze bestaat ook als zelfstandige APP- maar op je telefoon moest downloaden. Maar dat moet je juist niet doen, heb ik achteraf ontdekt). Daarnaast hebben ze me 1 keer beloofd diezelfde dag terug te bellen inzake een acute wijziging in mij medische toestand, maar die belofte is niet waargemaakt. Jammer want er zitten op zich zeker goede behandelaars bij de Hartkliniek.